Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Åja, daså, liksom! ;):p:D :!:

Bra du skjønte det :):p:dontgetit::blush:

(eller enda mer 11-åring:

"bra du sjønte det")

Forresten, hvor mange er det som ikke klarer å skrive 'kanskje'? gaaahhh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pakkisene kan vi jo bruke som fyringsved :ph34r:
Jeg har tenkt på det. De kan få minstelønn av meg for å stå foran peisen ved vinterstid. Kan sikkert bruke 100-200 stk. om dagen da. :wee:
Skrevet
Noen andre som har noe i mot pakkiser? :ph34r:

Jeg liker de ikke fordi de første jeg møtte slo meg med en stor pinne, og de fleste av utenlandsk opprinnelse har nesten alltid noe imot meg...så personlig så liker jeg de ikke

Skrevet
Forresten, hvor mange er det som ikke klarer å skrive 'kanskje'? gaaahhh!

Kansje halvparten.

Bra humor, Sondre.

hahahhaha! xD

Skrevet

Jeg liker de ikke fordi de første jeg møtte slo meg med en stor pinne, og de fleste av utenlandsk opprinnelse har nesten alltid noe imot meg...så personlig så liker jeg de ikke

Jeg liker ikke samer.

Skrevet

Jeg liker ikke samer.

INGENTING ER GALT MED SAMER!!!! :love:

Skrevet
Kan jeg foreslå at du fjerner rammen rundt avataren din Lactal? Jeg tro det vil se bedre ut.

Det tror jeg også vil se bedre ut.

Der ser du mrbjoernboi.

Skrevet

Jeg liker ikke folk som har fordommer mot andre. Viser seg som regel at det finnes koselige folk blant alle etniske opprinnelser. Dog, når man blir møtt med holdningen "jeg liker deg ikke" så frister det ikke stort å rette opp det inntrykket. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...