Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øvelseskjøring kan være skummelt. Øvelseskjørte hele 1 gang med mamma. Det var dagen før jeg kjørte opp, og hun fikk helt panikk flere ganger underveis, og alt jeg gjorde var galt.

Hun er fremdeles sånn :D

Skrevet

Kan umulig være bedre enn filet Oscar-foodgasmen min i stad. Båtpoteter, churronsaus, ferskt grønt og gult med litt mye dressing.

Mmmm. Hey, politiskolen. EN.

Skrevet

Jo quicko, for alle kebabmiddager har hvit saus på seg, det er mengden rød som avgjør om den er sterk, medium/sterk, eller medium. Uten rød saus = mild.

Skrevet

Da har du ikke fartet nok rundt. Flere kebabsteder som kun har rød saus i "sterk".

Den hvite sausen inneholder gjerne store deler melkeprodukter, som hemmer den sterke smaken. Dermed kan ikke kebaben bli skikkelig sterk om det blandes.

Skrevet (endret)

Døh. Kom ikke her! Jeg kjenner min kebab. Hvorfor tror du dem har den adskilt der jeg som regel kjøper? Du ser tydelig at chilisausen er på toppen av dressingen ;)

Bestilelr man ekstra sterk får man kun rød saus.

Endret av LueDotten
Skrevet

Ba ikke om unnskyldning, du som misforsto! Burde gå andre veien, for å være ærlig.

Jeg får starte på kyllingmiddagen. Gi meg en fryser, Gud, så jeg kan variere litt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...