Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var så utrolig fine :cry:

Du vet at en del folk tenner på føtter fordi man gjemmer dem bort så mye med sokker og sko? Vil du ikke at folk skal tenne på føttene dine??

Skrevet
Hvordan greide den personen som gjorde det, å gjøre det? Var det fargoth?

Prøvde selv i Photoshop, men jeg failet.

Bruk clone tool fra verktøypaletten. Det er lettere enn det ser ut som, bare å klikke litt rundt så vips er man uten hår.
Skrevet
Neida. Han er ganske billig. Men jeg tør ikke vise meg sammen med ham om han ser sånn ut. Og da må jeg skaffe meg ny kjæreste.

[Joey-mode]

Hey, how you doin'?

[/Joey-mode]

Skrevet (endret)
Neida. Han er ganske billig. Men jeg tør ikke vise meg sammen med ham om han ser sånn ut. Og da må jeg skaffe meg ny kjæreste.

[Joey-mode]

Hey, how you doin'?

[/Joey-mode]

[slapp nerd-mode]

+1

[/slapp nerd-mode]

Endret av toth
Skrevet

Må bare kommentere at i går kveld, helt ut av det blå, nevner noen logaritmer, og helt plutselig kommer Knut Erik, mattenerden som han er.

Popper frem med en gang matte nevnes. Spooky. :wee:

Skrevet
Det er litt skummelt ja.. Kanskje han svipper innom alle trådene i hele forumet for å se om noen skriver noe matte?

Litt som Kiwi-Bob.

Hvem er det?

Skrevet

Ja, du er nok inne på noe der.

I andre baner, sliter litt med å velge mellom hvordan jeg holder meg aktiv fysisk.

For øyeblikket trener jeg kampsport, på et veldig koselig sted og alt det, men alene (som i, ingen direktevenner jeg trener med). Har absolutt ingen treningsmoral til å dra dit. Er egentlig et ganske stort ork nå. Har ikke vært der siden før jul, mest pga influensa, litt pga ingen interesse.

I bygget ved siden av er det et studio, der befinner alle (Ja, riktig, alle) de jeg er best kjent med seg, og trener. Jeg vet, dersom jeg bytter meg over dit, har jeg treningsmoral, og i tillegg får jeg møtt de ofte (Går også på VGS helt alene. 8D).

Risikoen er jo at jeg etter to måneder går lei og savner kampsporten.

Hmprf!

Skrevet
Det er litt skummelt ja.. Kanskje han svipper innom alle trådene i hele forumet for å se om noen skriver noe matte?

Litt som Kiwi-Bob.

Hvem er det?

En fyr som raider Kiwi-butikkene for å finne varer som har gått ut på dato, for så å få igjen penger eller noe sånn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...