Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Å ta barna vekk fra foreldrene sine på grunn av at de har fått tildelt feil navn synes jeg blir helt feil. Kan godt tenktes at det var svært så flinke foreldre selv om de var nazister.

Enig.

Jeg syns det er synd og skam.

La nå foreldrene kalle barna sine hva de vil uten at folk skal drive å henge seg opp i navnene.

Jeg har støtta foreldrene siden jeg hørte om det første gang.

Ærlig talt, det er som han faren sier, det er nye tider, og det er bare navn, det er jo ikke personen.

Herre ...

Tull, det er jo en klar hyllest til mannen.

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Han ville ha et hakekors på bursdagskaka til gutten, for faen!

Skrevet

Jeg syns det er synd og skam.

La nå foreldrene kalle barna sine hva de vil uten at folk skal drive å henge seg opp i navnene.

Jeg har støtta foreldrene siden jeg hørte om det første gang.

Ærlig talt, det er som han faren sier, det er nye tider, og det er bare navn, det er jo ikke personen.

Herre ...

E9

Jeg likte ikke trynet på faren.

Er det grunn nokfF?

Skrevet

Smarte foreldre.. De har nå garantert at gutten kommer til å bli utstøtt for resten av livet.. De kunne like gjerne kalt han for Satan.. Oppmerksomhetsyke foreldre!

Skrevet

Mulig det er bare et navn for foreldrene, men det er neppe bare et navn blant barn som lærer om Adolf Hitler. Så jeg synes det blir galt å kalle barnet sitt for Adolf Hitler på barnets vegne.

Skrevet

Tror dere barna hadde blitt tatt om de hadde hatt navnene Saddam Hussein Campbell eller Osama Bin Laden Campbell?

Jeg tviler.

Greit, jeg liker ikke nynazismen på noen måte, men det begynner å bli noen generasjoner siden Hitlers tid.

Syns det var å gå litt langt med mindre de hadde noen andre grunner til å ta fra dem barna.

Skrevet
De som kalte barnet sitt for Adolf så ikke akkurat sånn veldig normale ut da. (Jeg tror det er det dere snakker om)

Vi snakker om Israel/palestina - konflikten.

Ingen har hevdet at de tar fra foreldre barna pga utseende vel? :shrug:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...