Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Under 200 kroner, 1.

Edit: Forhåpentligvis bare en. Man satser jo alltid på at man ikke driter på draget igjen.

Endret av Nie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk for hjelp:)

Men hvor mye ca koster de? Hvor mange trenger jeg? :p

Leste du ikke det som sto på de linkene jeg la ut?

Pris var riktignok ikke nevnt, men det er vel ganske uinteressant i en slik sammenheng.

Jo, det gjorde jeg.

Men det sto:

Nødprevensjonmidlene Postinor og Norlevo kan kjøpes på apotek uten å kontakte lege.

Du tar begge tablettene samtidig, helst innen 12 timer etter samleiet. Det er imidlertid grunn til å tro at angrepillen virker i opp til 5 døgn etter ubeskyttet sex.

Og derfor lurte jeg på om det var 2 forskjellige jeg måtte ha :p

Under 200 kroner, 1.

Edit: Forhåpentligvis bare en. Man satser jo alltid på at man ikke driter på draget igjen.

Ok :)

Skrevet

Gjør de ikke. Stod en dame på apoteket en gang jeg skulle ha antibiotika og mente at nåå, nååå var helvete løs for meg, nå kom jeg til å bli såååå løs i magen, så nå måtte jeg ha det og det og det også for å forhindre det. Biggest bullshit ever made.

Skrevet (endret)

Doh! Den ene Starcraft-spilleren som skulle spille i dag kansellerte pga. ryggproblemer. Ble bare 2 runder.

Trenger mer e-sports, håper for guds skyld at Warcraft 3-finalene har engelske kommentatorer (som gir stemning).

Edit: Og streamen var på kinesisk eller koreansk. Verden er imot meg for tida.

Endret av Quicko
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

chica chuca boo.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

ble litt redd nå

Gjest Bruker-127711
Skrevet

den er helt sykt bra, på lik linje med alle andre til Nesbø:)

Skrevet

Bake, og rydde mens muffinene står i ovnen, eller rydde også bake, og risikere å ikke være ferdig innen typen kommer hjem?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

"det er bare de dumme som rydder, geniet har kontroll i kaos" :w00t:

Skrevet
den er helt sykt bra, på lik linje med alle andre til Nesbø :)

Du har rett i det. Har "Frelseren" og "Snømannen" i skapet. De skal jeg begynne på så snart jeg er ferdig med "Marekors". :) Gleder meg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...