Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart Nie, smart. Navigere veldig fort forbi en hemmelig fane når mamma går forbi, for så å havne på en fane med kondomeriet på. Smart.

God morgen småfolk. ^^

Skrevet
Smart Nie, smart. Navigere veldig fort forbi en hemmelig fane når mamma går forbi, for så å havne på en fane med kondomeriet på. Smart.

God morgen småfolk. ^^

Jeg tror jeg veit hva du satt på. :p

Herregud. Max Manus var grisebra!

NO SPOILERS!

Skrevet
Er bare i startgropa, så ennå er det ikke så mye og fortelle desverre:(

Det du nevnte såvidt på msn?

Yupp=) Er nok det. Et Lian Li pc-70 som skal gjøres til opp\ned kabinett, alt skal "bokses" inne utenom hket, blir et vindu på ene "boksen" så man kan se pumpa og tanken. Og ørten andre ting=)

Skrevet

God morgen småfolk. ^^

Haha^^

Den var veldig bra ja :)
Skrevet
Cyph: Skal si ifra med en gang tråden er oppe=)

Jeg vil bare ikke gjøre samme feilen som sist, da jeg gjorde masse og så bare stoppet det opp.

Skjønner :thumbup: Jeg holder meg aktiv i denne tråden, så bare skriv det her :woot:

.. Men nå skal jeg på julemiddag og litt mer! Kommer hjem i kveld en gang, snakkes folkens.

Skrevet

NO SPOILERS!

Max Manus overlever!!! :O

Å nei... Og jeg som trodde han var død når han skrev boka. :(

Nå ødela du ALT for meg! :cry:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Har det vært krig?!? :wow:

Skrevet
Jeg må bæsje som en gud, men badet er opptatt av en som dusjer som nekter å gå ut :ph34r:

"En kjeller og en svart søppelpose kan i visse situasjoner være en manns beste venn"
- Lakus

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...