Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er hensikten med å skrive en evaluering av egen læring? Jeg finner det kjedelig og utrolig meningsløst.

Så du tenker over og blir mer bevisst på hva du bør jobbe mer med for å utvikle deg.

Huff. Trasig er det uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Errr. Jeg våkna med hovent tannkjøtt i dag. Sære greier O.o
Blør det også? I så fall har du sikkert fått skjørbuk. :mrgreen:

Nai. Ikke er det ømt heller. Satser på at det egentlig ikke er noe særlig, men veit ikke om jeg vil snuse allikevel. Og jeg har lyst på snus :ermm:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Bah. Det er ball i kveld ja.. Heldigvis en time til jeg trenger å tenke på å finne fram dressen.

Skrevet
Hva er hensikten med å skrive en evaluering av egen læring? Jeg finner det kjedelig og utrolig meningsløst.

Så du tenker over og blir mer bevisst på hva du bør jobbe mer med for å utvikle deg.

Huff. Trasig er det uansett.

Synes det er veldig kjekt jeg. Har gått opp en god del i karakterer ved hjelp av sånne.

Skrevet
Du er altså en langer? Det er forsåvidt greit å vite hvilke folk man har med å gjøre på dette forumet. ^_^

Så klart ;) Har til nå kjøpt sikkert 5 flasker for folk på polet siden jeg ble 20.

Får ikke en dritt annet enn pengene som blir til overs for det. Også slipper jeg å bli spytta på! :D

Jeg vil si at det er bedre å bli spytta på enn å risikere å bli puttet i fengsel. :)

Skrevet

Laks med hasselbakte poteter og rørosrømme. Yum!

Akkurat kommet hjem fra jobb jeg. EN jævla dag igjen nå, så er det ferie. Blir deilig, men samtidig så vil jeg jobbe neste uke også. Hm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...