Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Destroy him!

Atdetvar?

Septum. :ph34r: Good enough?

Destroy him!

Tja. Hvis du først skal ha sånn, så må du ha en jævel av en piercing og. Ikke noe småtteri.

Klart det. ;)

Skrevet
Får betalt husleie av firmaet til fattern der og skolen jeg søker på er en av verdens beste High School

Heldig du ja :)

så om jeg er i nabolaget, så har du sengeplass til meg da?

Skrevet
Jeg trenger noen her for å ta en avgjørelse for meg: Skal jeg kjøpe Defense Grid?

Regner med du er som meg og bare ønsker en bekreftelse, så JA. Du SKAL kjøpe Defense Grid!

PS: Hva er Defense Grid?

Skrevet
Får betalt husleie av firmaet til fattern der og skolen jeg søker på er en av verdens beste High School

Heldig du ja :)

så om jeg er i nabolaget, så har du sengeplass til meg da?

Jepp, om det er noen her i kafeen som vil på ferie til Brasil så har jeg ledig rom. =D

Bare hyggelig med besøk

Skrevet
Jeg trenger noen her for å ta en avgjørelse for meg: Skal jeg kjøpe Defense Grid?

Regner med du er som meg og bare ønsker en bekreftelse, så JA. Du SKAL kjøpe Defense Grid!

PS: Hva er Defense Grid?

Stemmer bra det.

RE:PS: Det så ut som et utrolig fet tower-defence spill i 3D, som dukket opp på Steam. Men er bittelitt usikker på om gfx-kortet mitt klarer å kjøre det uten problemer. Men siden jeg driter penger for tiden så går det greit :D

Skrevet
Jepp, om det er noen her i kafeen som vil på ferie til Brasil så har jeg ledig rom. =D

Bare hyggelig med besøk

Man da sier vi det slik, er jeg tilfeldigvis der nede, så stikker jeg innom :)

BINARY SOLO!!! loved it! :love:

Og til litt mer alvorlige saker... Hvem i helvete har tatt lighteren min!!?

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

To nissar gjekk over ein vei, så blei den eine kjørt over.

Kva sa den andre nissen?

Skrevet

Blæææ det suger å være forkjøla! Slapp nattskiftet resten av uka hvertfall..men nå hadde jeg akkurat et nysekick på 20 nys etter hverandre, når jeg i tillegg har vondt i halsen og hodet. Kan ikke bli stort bedre enn det, hvis man er sado-masochist.

Skrevet (endret)
Ikke jeg! :whistle:

Tror deg ikke...

Drittsekk! Og jeg som nesten hadde slått meg til ro med at du hadde funnet veien inn hit... Nå liker jeg deg ikke alikevell... :(

Endret av Espen pai
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...