Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, det er deilig når man endelig har fått gjort alt på to do-listen.

Jepp. Minner om Pels & Poter (fantastisk norsk navn), en koselig tegneserie som har handlet om dette å skrive lister i det siste. Naaaaaaaaaw.

Jeg passerer snart 1000 innlegg her inne :D Langt opp til L4r5...men en dag...en dag tar jeg han igjen :p

Over his dead body.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Er det grunn til å sjukemelde seg etter å ha sett gjennom Electric Retard?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Jeg kommer sikkert til å bli lagt inn i så fall. Men seriøst. Mennesker som tegner slikt, bør så absolutt bli kalt inn til undersøkelse altså. Utrolig forstyrrende.

Uhf... Skulle ønske det gikk an å un-see ting som allerede har blitt sett. Ble litt knekt nå på ettermiddagen.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
Jeg er sprengkåt, men har ingenting å jokke på :/

Det er nesten like irriterende som når man holder på å runke og like før man kommer så blir man forstyrret og så blir det bare sånn at man "halv-kommer". Og så får man ikke kommet ordentlig etterpå. Sykt irriterende det der.

Skrevet

JIPPI! Nå skal jeg se CSI: Miami! :w00t:

De harry oneliner-ene som han solbrille-duden serverer gjør serien verd å se på tross det faktum at serien føles som om den har gått på repeat de siste årene.

Skrevet

Sitter her og jobber med vårt fantastiske prosjekkt. Lager en flyer. Visste dere at:

- Promilleførere blir i større grad enn andre førere drept eller hardt skadd i ulykkene (22% vs 8%)

- Promilleførere er overrepresentert i eneulykker (62% vs 15%)

Noe å tenke på!

Skrevet (endret)
Var vel egentlig ikke noen bombe :p

Wohoo, innlegg 1000 for Sameboe i DNFK :fun:

Hva er egentlig DN...........ahaa :p

Hvor ser du hvor mange innlegg man har her?

Endret av Wiciwato
Skrevet
Var vel egentlig ikke noen bombe :p

Wohoo, innlegg 1000 for Sameboe i DNFK :fun:

Hva er egentlig DN...........ahaa :p

Hvor ser du hvor mange innlegg man har her?

På "mine innlegg" står det under "svar"... Der kan du se hvor mange innlegg alle i tråden har ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...