Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Spurte ikke,skrev på mobilen og viste henne. Kan ikke snakke,er bedøvet og meget dizzy

Ikke glem og fortelle at hun lo av deg da :tease:

Lo av min vits takk!,

vist du ikke kunne snakke, hvordan fortalte du en vits da?:p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Skrev det på mobilen.. Og viste det til henne.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
haha!

That`s what she said. ;)

Eller var mer thihi da..

Skrevet
Hva faen!? Spurte du resepsjonsdama om hun ville bli med ut på date? You dawg! :D

Spurte ikke,skrev på mobilen og viste henne. Kan ikke snakke,er bedøvet og meget dizzy

Jeg krever å få vite eksakt hva du skrev til henne, jeg trenger hjelp forstår du.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det blir over msn.

Skrevet
Hehe.. Nettlærere er rare.

"Du..Eh..Sånt språkbruk bruker vi ikke på MSN, Dette er et kommunikasjonsmiddel, venligst fjern hva du har skrevet på din personlige melding..."

O_o

Hva hadde du skrevet?

Og btw, han kan ryke og reise. Han kan ikke beordre deg til og endre noe sånt.

Skrevet

Jeg ble akkurat spurt om legg når jeg handla øl på Ultra i sted. Jeg er 31. Dama i kassa ble litt flau når hun så fødselsdatoen og sa jeg bare fikk ta det som et kompliment.

Skrevet
Jeg ble akkurat spurt om legg når jeg handla øl på Ultra i sted. Jeg er 31. Dama i kassa ble litt flau når hun så fødselsdatoen og sa jeg bare fikk ta det som et kompliment.

Det betyr at du holder deg godt. :D

Skrevet (endret)

Ja, jeg fikk en gratis plastpose hvertfall. Hadde sikkert nylig vært på kurs eller hatt skjenkekontroll på besøk ellernoe. Moro var det lell. Hun ble helt sånn "ojoj jaja haha i fistelstemme"

Endret av Bytex
Skrevet

Bytex: Det er jo et kompliment. :D Jobba på ICA i sommer og en av de ansatte ga meg opplæring. Han ba meg spørre etter legitimasjonen til en kunde, viste seg at hun var 28 år eller noe slikt. Hun smilte bare blidt da. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...