Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ok trenger man gode karakter får å komme inn på den linjen ?
Jeg hadde average "gi faen i skolen"-karakterer.

Ahoy, trodde du kanskje var i oljen.
Jeg er det. Bøyelast. Dvs. Oljetanker som laster i Nordsjøen.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok trenger man gode karakter får å komme inn på den linjen ?
Jeg hadde average "gi faen i skolen"-karakterer.

Ok kanskje jeg klarer og komme inn på den til neste år da nice.

Skrevet (endret)

Pøh, jeg hadde bare sagt "man torpedos 1 through 6" og fyrt av alle sammen mot den slappe supertankeren. Pluss et par Sea Sparrows for moro skyld.

Endret av Bytex
Skrevet
Pøh, så lenge det ikke er et sånt skip

800px-Enterprise_Cruising.JPG

kan det bare være for min del. Gief GUNS.

CVN-65 USS Enterprise med masse Tomcater, Prowlere og Intrudere på dekk :love:

Skrevet
Pøh, jeg hadde bare sagt "man torpedos 1 through 6" og fyrt av alle sammen mot den slappe supertankeren. Pluss et par Sea Sparrows for moro skyld.

Da hadde jo dere også gått ned. Du må huske på hvor stor eksplosjon det blir av en stor tanker. :)

Skrevet (endret)

Og bare for å gjøre ydmykelsen total, hadde jeg spilt Top Gun-temaet på full guffe over OG under vann.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Akkurat nå var det Per Bergersen - Cruiser avgårde. Men jeg sang feil på siste refrenget. :p

Red.: Jeg har ikke skills nok til mer enn et dårlig nachtspiel da, men det er gøy å spille gitar. Eier ikke sangstemme, men det driter vanligvis folk i på fest.

Endret av NikkaYoichi
Skrevet

Da hadde jo dere også gått ned. Du må huske på hvor stor eksplosjon det blir av en stor tanker. :)

Personlig ville jeg bare sendt opp en Prowler og kødda noe alvorlig med elektronikken deres.

Skrevet
Ahoy, trodde du kanskje var i oljen.
Jeg er det. Bøyelast. Dvs. Oljetanker som laster i Nordsjøen.

Se der, så feil kan man ta! Hvilke arbeidsoppgaver har du ombord på en oljetanker?
Skrevet
Se der, så feil kan man ta! Hvilke arbeidsoppgaver har du ombord på en oljetanker?
Tjaeee. Alt mulig, egentlig.

- Styre båten til havn

- Vedlikehold av:

- Vinsjer

- Malingssystemer

- Fjerne rust

- Lakkere/male båten

- Småtteri som å koble til lasteliner og manifolder (størrelser på dette er fra 12" til 31")

- Kjøre kraner

- Småfiksing

Egentlig alt mulig som har med dekk å gjøre. Du er strengt tatt en alt-mulig-mann.

Skrevet
i sånne tilfeller ser jeg på det som "mer oksygen i blodet" :) Hadde jeg kunnet få oksygen rett i blodet, så hadde jeg nok gått rundt med en liten beholder og en snerten injector :)
= død.

= hadde jeg kunnet

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...