hylo Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ok trenger man gode karakter får å komme inn på den linjen ?Jeg hadde average "gi faen i skolen"-karakterer. Ahoy, trodde du kanskje var i oljen.Jeg er det. Bøyelast. Dvs. Oljetanker som laster i Nordsjøen.
Bloodlines Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ok trenger man gode karakter får å komme inn på den linjen ?Jeg hadde average "gi faen i skolen"-karakterer. Ok kanskje jeg klarer og komme inn på den til neste år da nice.
Bytex Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Pøh, så lenge det ikke er et sånt skip kan det bare være for min del. Gief GUNS. Endret 17. oktober 2008 av Bytex
henbruas Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Hangarskip er imponerende greier. Men ikke like imponerende som supertankere.
hylo Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 "HEY GUYS, LETS RAM THAT GODDAMN AIRCRAFT-CARRIER"
Bytex Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Pøh, jeg hadde bare sagt "man torpedos 1 through 6" og fyrt av alle sammen mot den slappe supertankeren. Pluss et par Sea Sparrows for moro skyld. Endret 17. oktober 2008 av Bytex
lceman™ Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Pøh, så lenge det ikke er et sånt skip kan det bare være for min del. Gief GUNS. CVN-65 USS Enterprise med masse Tomcater, Prowlere og Intrudere på dekk
hylo Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Pøh, jeg hadde bare sagt "man torpedos 1 through 6" og fyrt av alle sammen mot den slappe supertankeren. Pluss et par Sea Sparrows for moro skyld. Da hadde jo dere også gått ned. Du må huske på hvor stor eksplosjon det blir av en stor tanker.
Bytex Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Og bare for å gjøre ydmykelsen total, hadde jeg spilt Top Gun-temaet på full guffe over OG under vann. Endret 17. oktober 2008 av Bytex
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg driver å spiller inn godlåter for å finne ut hvordan jeg kan forbedre min "eminente" sangstemme og gitarspill.
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Akkurat nå var det Per Bergersen - Cruiser avgårde. Men jeg sang feil på siste refrenget. Red.: Jeg har ikke skills nok til mer enn et dårlig nachtspiel da, men det er gøy å spille gitar. Eier ikke sangstemme, men det driter vanligvis folk i på fest. Endret 17. oktober 2008 av NikkaYoichi
lceman™ Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Pøh, jeg hadde bare sagt "man torpedos 1 through 6" og fyrt av alle sammen mot den slappe supertankeren. Pluss et par Sea Sparrows for moro skyld. Da hadde jo dere også gått ned. Du må huske på hvor stor eksplosjon det blir av en stor tanker. Personlig ville jeg bare sendt opp en Prowler og kødda noe alvorlig med elektronikken deres.
fargoth Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ahoy, trodde du kanskje var i oljen.Jeg er det. Bøyelast. Dvs. Oljetanker som laster i Nordsjøen. Se der, så feil kan man ta! Hvilke arbeidsoppgaver har du ombord på en oljetanker?
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Dette er vel femte gangen yrket til Lars blir diskutert. Går dere ikke lei? HÆ? HÆ?!?!?
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Her har dere toner til å holde dere våkne resten av natta. Hvis dere mangler katter utenfor vinduet altså. Jeg fucka opp på siste refreng, men gidder ikke å spille inn på nytt liksom. Cruiser_avg_rde.mp3
hylo Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Se der, så feil kan man ta! Hvilke arbeidsoppgaver har du ombord på en oljetanker?Tjaeee. Alt mulig, egentlig. - Styre båten til havn - Vedlikehold av: - Vinsjer - Malingssystemer - Fjerne rust - Lakkere/male båten - Småtteri som å koble til lasteliner og manifolder (størrelser på dette er fra 12" til 31") - Kjøre kraner - Småfiksing Egentlig alt mulig som har med dekk å gjøre. Du er strengt tatt en alt-mulig-mann.
Olum Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Det er ganske pen lønn når man jobber innenfor oljeindustrien, ikke sant? Endret 17. oktober 2008 av Olum
MrLeftfield Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 i sånne tilfeller ser jeg på det som "mer oksygen i blodet" Hadde jeg kunnet få oksygen rett i blodet, så hadde jeg nok gått rundt med en liten beholder og en snerten injector = død. = hadde jeg kunnet
hylo Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Det er ganske pen lønn når man jobber innenfor oljeindustrien, ikke sant? Den er grei.
Anbefalte innlegg