Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje du er en "underachiever"?

nja..

tingen er at jeg kan stoffet kjempe godt og har formulert meg bra! var jo noen spm jeg ikke kunne med Binære tall og greier, men det er vel pga jeg er dårlig i matte:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Oppgaveskriving 21:00 til 13:45. Mye mulig at det er ny rekord for meg. Og jeg ble ikke trøtt engang!

Endret av Bramle
Skrevet

Nå er det snart 24 timer siden sist jeg tok meg en røyk. Jeg prøver faktisk seriøst å slutte med røykinga. Jeg har ikke hatt veldig lyst på røyk heller faktisk. Yo, jeg tror faktisk at dette skal gå ganske lett.

Skrevet
Nå er det snart 24 timer siden sist jeg tok meg en røyk. Jeg prøver faktisk seriøst å slutte med røykinga. Jeg har ikke hatt veldig lyst på røyk heller faktisk. Yo, jeg tror faktisk at dette skal gå ganske lett.
Så flott! Da kan du vinke kolsen og lungekreften forvell. Ikke utsetter du barna for passiv røyking heller.
Skrevet

1 år og 1mnd her :)

Skrevet

Handler om kryssord på martha stuart show idag. Trodde ikke TV klarte å være så kjedelig. Ei dame på hundre år eller noe forteller om i hvilken rekkefølge hun fyller ut rutene på.

Skrevet
Handler om kryssord på martha stuart show idag. Trodde ikke TV klarte å være så kjedelig. Ei dame på hundre år eller noe forteller om i hvilken rekkefølge hun fyller ut rutene på.

Er ikke det kult a? :cool:

Skrevet
Jeg blir til stadighet overrasket over hundemiljøene i norge. -_-'

Åh? PRA saken?

Lite som overrasker meg lengre egentlig.

Er ikke det kult a? :cool:

Egentlig ikke. Har fått så dilla på soduku i det siste, men får bare løst en i uka (den i her og nå). Gidder ikke løse på pc, finnes det sånn sokuku-blad?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...