Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Viasat 4 har jaggu meg mange spennende programmer. Og sååå amerikanisert. Politiet er udødelige, bilene har uendelig med drivstoff, de tåler ekstreme hastigheter (0.999999c osv) og de er perfekte og tenker hele tiden på hva som lønner seg. Yesss!

Og MASSE reklame! :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, av meg.

Eyh. Jeg syns "kusa" er et utrolig stygt ord. Samme gjelder "dåsa". Hva med noe mer kreativt? Privaten kanskje? Vagina assosierer jeg bare med grisete, gamle gynekologer.

Skrevet
Ja, av meg.
That I truly am. Love ya.

Dette landet har blitt angrepet med atomvåpen. Skadeomfang og antall døde er foreløpig ukjent. Hold deg på denne frekvensen, bli innendørs og forhold deg rolig.

Radioaktivt nedfall er mye farligere om man blir direkte eksponert i friluft. Vegg og tak gir betydelig vern.

Sørg for at all gass og andre brennstoffkilder er avstengt og sørg for å slukke alle branner. En bør fylle opp alle tilgjengelige beholdere med vann etter at eventuelle branner er slukket, for forsyningen kan fort stoppe opp.

Til dere får beskjed om at toaletter kan brukes igjen, må andre løsninger brukes. Vann betyr liv. Ikke sløs. Rasjoner med maten. Den må vare i opptil 14 dager eller mer.

Hvis du bor i et område hvor det er varslet om nedfall, så bli i bomberommet.

Når den umiddelbare faren er over, vil sirener blåse en jevn tone. «Faren over-beskjeden vil også bli send på denne frekvensen.

Gå ikke ut av huset. Radioaktivt nedfall kan drepe.

Vi gjentar denne sendingen om to timer. Bli på denne frekvensen, men skru av radioen for å spare batteri til vi er på luften igjen.

Skrevet
Ja, av meg.

Eyh. Jeg syns "kusa" er et utrolig stygt ord. Samme gjelder "dåsa". Hva med noe mer kreativt? Privaten kanskje? Vagina assosierer jeg bare med grisete, gamle gynekologer.

Musa, høna, rotta, flesa, gamla, bøtta, dotten, hølet,katta.... kan fortsette i det evige.P

Skrevet
Viasat 4 har jaggu meg mange spennende programmer. Og sååå amerikanisert. Politiet er udødelige, bilene har uendelig med drivstoff, de tåler ekstreme hastigheter (0.999999c osv) og de er perfekte og tenker hele tiden på hva som lønner seg. Yesss!

Last ned nye Knight rider. :wee:

Skrevet
Musa, høna, rotta, flesa, gamla, bøtta, dotten, hølet,katta.... kan fortsette i det evige.P
I can support that :wee:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...