Vertical^ Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Viasat 4 har jaggu meg mange spennende programmer. Og sååå amerikanisert. Politiet er udødelige, bilene har uendelig med drivstoff, de tåler ekstreme hastigheter (0.999999c osv) og de er perfekte og tenker hele tiden på hva som lønner seg. Yesss! Og MASSE reklame!
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 god natt folkens... trenger søvn etter å ha vært oppe 7 hver dag:P
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Disse uglene (I lilla) sammen med et par svarte, små stjerner. Lokalisert på begge sider av hoftekammen. Ble veldig veldig fine pus
Propofol Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Noen som har sett den der serien "Den Store Reisen" på NRK1?
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, og med den smerten jeg måtte tåle, da skal og må de være fine. =P
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 FUCK! jeg må slutte å spille wow:P skulle egenlig legge meg,men:S
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) JA JIZ JEG ER SÅ AVHENGI. *gjesp* Endret 3. oktober 2008 av b-real
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, av meg. Eyh. Jeg syns "kusa" er et utrolig stygt ord. Samme gjelder "dåsa". Hva med noe mer kreativt? Privaten kanskje? Vagina assosierer jeg bare med grisete, gamle gynekologer.
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, av meg.That I truly am. Love ya. Dette landet har blitt angrepet med atomvåpen. Skadeomfang og antall døde er foreløpig ukjent. Hold deg på denne frekvensen, bli innendørs og forhold deg rolig. Radioaktivt nedfall er mye farligere om man blir direkte eksponert i friluft. Vegg og tak gir betydelig vern. Sørg for at all gass og andre brennstoffkilder er avstengt og sørg for å slukke alle branner. En bør fylle opp alle tilgjengelige beholdere med vann etter at eventuelle branner er slukket, for forsyningen kan fort stoppe opp. Til dere får beskjed om at toaletter kan brukes igjen, må andre løsninger brukes. Vann betyr liv. Ikke sløs. Rasjoner med maten. Den må vare i opptil 14 dager eller mer. Hvis du bor i et område hvor det er varslet om nedfall, så bli i bomberommet. Når den umiddelbare faren er over, vil sirener blåse en jevn tone. «Faren over-beskjeden vil også bli send på denne frekvensen. Gå ikke ut av huset. Radioaktivt nedfall kan drepe. Vi gjentar denne sendingen om to timer. Bli på denne frekvensen, men skru av radioen for å spare batteri til vi er på luften igjen.
Petter Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Ja, av meg. Eyh. Jeg syns "kusa" er et utrolig stygt ord. Samme gjelder "dåsa". Hva med noe mer kreativt? Privaten kanskje? Vagina assosierer jeg bare med grisete, gamle gynekologer. Musa, høna, rotta, flesa, gamla, bøtta, dotten, hølet,katta.... kan fortsette i det evige.P
Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Eller bare fitta? Høres så utrolig mye bedre ut enn "vagina" *grøsse*.
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Fitte er det eneste jeg klarer å bruke, om jeg først skal ytre alskens ord om kvinnekroppen.
mushi Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Viasat 4 har jaggu meg mange spennende programmer. Og sååå amerikanisert. Politiet er udødelige, bilene har uendelig med drivstoff, de tåler ekstreme hastigheter (0.999999c osv) og de er perfekte og tenker hele tiden på hva som lønner seg. Yesss! Last ned nye Knight rider.
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 http://e24.no/boers-og-finans/article2690764.ece#AF So long for å handle billig
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Eyh. Jeg syns "kusa" er et utrolig stygt ord. Samme gjelder "dåsa". Hva med noe mer kreativt? Privaten kanskje? Vagina assosierer jeg bare med grisete, gamle gynekologer.Musa, høna, rotta, flesa, gamla, bøtta, dotten, hølet,katta.... kan fortsette i det evige.PI can support that
chokke Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Last ned nye Knight rider. "Men det er ikke lov" . Det er faktisk sånn at det er fascinerende å se på han whitehead snakke .
Snorre Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 God kveld forumfolk. Hva har dere gjort for noe spennede idag?
Sidious Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Snorre: Lest filosofi. :] Selv da? Skal legge meg snart. Blir nok en episode av "House" för det, dog.
Anbefalte innlegg