Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 So? Hehe, jeg respekterer sånt. Eller om hun er 17-18år å forlovet så er jeg mindre det.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Tard: Hva studerer du? Trodde hun var elev jeg.
Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Bytex: Er bare jobb for arbeids-trening der jeg har nå......Er en stund uansett til jeg kan søke på jobb, er mye som må på plass først skal jeg si deg. Men tusen takk for tipsene og jeg brenner som en gal etter å jobbe..men pga. ting jeg dliterm ed og sykdom så kan ikke jeg bare hoppe ut i fullt arbeid. En ting kan jeg love deg...det er ikke mye self-pity nå lengre rett og slett for jeg har innsett at jeg er ikke en duglig medarbeider før visse ting er ordnet oppi=) Men jeg kommer ditt en dag.
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 noen som kan låne meg 400-500 kroner? er invitert på en roadtrip til Kristiansand på Søndag for å se Myggen spille, betaler tilbake 8D
-Torb Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Nå er jeg snart på vei til flyet, som i dag går Trondheim -> Bergen 21.30. Det ser ut til å bli en fin høstferie.
henbruas Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Blaaaaaah! Jeg blir gal.. Sitter fortsatt på den jævla bussen!! Ræva, ryggen og beina verker som bare pokker. Skal juble når jeg endelig er fremme! Hvor søren skal du, Kirkenes?
Pasient Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg er innkalt til møte hos NAV den 9 oktober. Lurer på hva de vil :o
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Spørre om hvordan jobbsøken går. Er vanlig tror jeg.
Bloodlines Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 whoo skal til london i høstferien. gleder meg
Hashtægg Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Tard: Hva studerer du? Går nok fortsatt på vgs, siste året nå.
chokke Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Oj. Jeg kjører bra, meeen så glemmer jeg meg og monger til med strykfeil. Huff, lykke til meg på onsdag! Deilig å endelig bli ferdig med innleveringa, er så digg følelse å vite at jeg ikke har noen forpliktelser iløpet av denne kvelden, og jeg har gjort noe produktivt .
Pasient Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Okei. Har søkt på 5 jobber. 1 skulle ikke ansette noen før etter jul. Nr 2 fikk jeg ikke. Og de 3 andre har jeg ikke hørt noe i fra.
Programvare Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Har søkt på 8 jobber jeg. 3 stk måtte man være over 18 og de 5 andre har ikke gitt noe respons.
Nie Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Akkurat gått fra 20% stilling til 100% stilling jeg. I alle fall frem til sommeren. =D
Mikkel™ Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Akkurat fått vite at jeg må finne meg nytt bosted De jeg leier hos tåler faen ikke en jævla ting. Om jeg skrur på musikk blir de gal, om jeg spiller litt gitar blir de gal og worst yet! Jeg har besøk nå av en kompis som de hviste om og han skal være her i ei uke og de blir faen meg gal av det og }: (. Får jo ikke leve engang her uten at jeg gjør noe galt så må se om jeg ikke finner nytt husrom lengre inn i byen :s
Anbefalte innlegg