Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

So? Hehe, jeg respekterer sånt. Eller om hun er 17-18år å forlovet så er jeg mindre det.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Tard: Hva studerer du?

Trodde hun var elev jeg.

Skrevet

Bytex: Er bare jobb for arbeids-trening der jeg har nå......Er en stund uansett til jeg kan søke på jobb, er mye som må på plass først skal jeg si deg.

Men tusen takk for tipsene og jeg brenner som en gal etter å jobbe..men pga. ting jeg dliterm ed og sykdom så kan ikke jeg bare hoppe ut i fullt arbeid.

En ting kan jeg love deg...det er ikke mye self-pity nå lengre rett og slett for jeg har innsett at jeg er ikke en duglig medarbeider før visse ting er ordnet oppi=)

Men jeg kommer ditt en dag.

Skrevet

Nå er jeg snart på vei til flyet, som i dag går Trondheim -> Bergen 21.30. Det ser ut til å bli en fin høstferie.

Skrevet
Blaaaaaah! Jeg blir gal.. Sitter fortsatt på den jævla bussen!! Ræva, ryggen og beina verker som bare pokker. Skal juble når jeg endelig er fremme! :(

Hvor søren skal du, Kirkenes? :ermm:

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Spørre om hvordan jobbsøken går. Er vanlig tror jeg.

Skrevet

Oj. Jeg kjører bra, meeen så glemmer jeg meg og monger til med strykfeil. Huff, lykke til meg på onsdag!

Deilig å endelig bli ferdig med innleveringa, er så digg følelse å vite at jeg ikke har noen forpliktelser iløpet av denne kvelden, og jeg har gjort noe produktivt :) .

Skrevet

Akkurat fått vite at jeg må finne meg nytt bosted :( De jeg leier hos tåler faen ikke en jævla ting. Om jeg skrur på musikk blir de gal, om jeg spiller litt gitar blir de gal og worst yet! Jeg har besøk nå av en kompis som de hviste om og han skal være her i ei uke og de blir faen meg gal av det og }: (. Får jo ikke leve engang her uten at jeg gjør noe galt så må se om jeg ikke finner nytt husrom lengre inn i byen :s

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...