Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) JOBB: musiker,stjerne,kampsportstrener. I can/Yo lata :Eagle snake style,tiger style,drunkenboksing,kung fu,shaolin,drunken kung fu,drunken monkey, drunken shaolin,praying mantis, white crane. Jada edit: Og hei mitt navn e jan... ae bor i svolvaer.litt om mae: ae e snill aa grei aa respekter folk aa ae lika å bli kjent me folk aa ae har en bra oppfoersel. ae e bra roli aa e ikje saeli pratson i virkeliheta da men snakka masse paa msn da :S. ae lika aa farg haare mitt. viss du/dere vil moet mae saa e d greit saa d e baere aa send brev . ae lika aa smink mae aa d som e blidd normalt for gutta XD men ikje vanli man ser at gutta sminka sae naar man bor en plass der man ikje ser noen gutta som sminka saeXD. ae kan kjoep brus t kem som helst ... i fritia saa e ae for d meste inne på datan XD men e ute aa d e litt sjeldnt fordi d e ingen aa kom t aa saann har d vaert lenge aa ae faar nesten aldri besoek... vet ikje koffoer da men jeje... ae lika aa se filmer. (kung fu filmer e d meste ae ser paa) ae e interessert i kampsporter aa d XD ae liker parkour ae bruka min vite linse men ikje saa mye... viss non vil bli me mae paa kino saa kan ae betal men d e spoers kem så ha en fin dag vidre da folkens Enda bedre Endret 30. september 2008 av Datasmurf
Cortinarius rubellus Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Så sykt lei jeg er av å høre: Stjernene i øynene mine sier jeg er sinnsyk :!:
Petter Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Alle som har nettby VIL se dette... NEI! det vil vi ikke! fytti.... hoff assa... han/ hun har god musikk smak da:P men hvem F*En er det som gidder å leve for musikken på den måten? jeg hører på musikk hele tiden liksom men gidde ikke la det påvirke hvem er jeg er å hvordan jeg kler meg..
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Ja... Det var virkelig musikken og klesstilen hans som var noe å reagere på.. O_o
Niqābninja Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 "Jeg har kjøpt meg dress, mann!" Fixed
Petter Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Ja... Det var virkelig musikken og klesstilen hans som var noe å reagere på.. O_o var det noe mere å lege merke til? gikk ut ganke fort jeg for tåler helst ikke sånne folk.. var det noe spennenede så kan jeg vel kanskje ta en titt til^^.
Daniel Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Alle som har nettby VIL se dette... Han var hardcore. Jeg håper han vil være venn med meg. In otha newes: Filosofi-oppgaver er kjedelige, men jeg får i det minste gjort unna mye annet mens jeg egentlig skulle ha skrevet dem.
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Tja... Holdningene hans og øh.. "meningene" hans plagde meg mer enn klærne hans. In other news: Håret mitt er ikke skittenblondt lenger! Grønt igjen! \o
Sameboe Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 hei, lenge siden sist Yay... nytt emdlem
K.. Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Alltid trivelig med nye folk. Mmmm, noen som har noen gode middagstips?
K.. Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Hvordan lager en baconpotet? \o/ Er det like lett som det høres ut?
L4r5 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 kanskje til hvor mange??? Kanskje? Det er da ikke noe svar. Hvordan lager du det?
arabisk-jente008 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 kanskje til hvor mange??? hi hi hi du trenger poteter bacon smør løk grønn paprika rød paprika salt pepper
Datasmurf Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Da var Batman Begins ferdig og jeg er ikke overdrevent begeistra, vi får se om TDK er noe bedre.
henbruas Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg har aldri vært særlig begeistret for bacon. Ikke for poter heller, når jeg tenker meg om.
Eplefe Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Sa ikke du at du var muslim? Dere har jo ikke lov å spise gris... O.o
Anbefalte innlegg