Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ha ha, jeg håpte du fikk det brevet og at jeg ikke hadde sendt det til en inaktiv adresse :p

Jeg må ha hjelp, det er derfor du er führeren min ^^

Gi meg et program, jeg skal følge ditt bedre enn jeg fulgte Nyhus sitt ^^

HVA?! Hører jeg rett? Har du andre diettfürere enn meg? Silkehanskene er nå tatt av, din lille snik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfölgelig hadde jeg feil type lasagnepakke hjemme. Jeg hadde en family pack (krever mer kjöttdeig enn det jeg har), så jeg måtte stikke på butikken for å kjöpe en normal pakke. Det var null problem. Nå fant jeg dog ut at den pakken jeg kjöpte inneholder fullkornspasta. Jaja, det smaker kanskje ikke så jävlig?

Skrevet

Fette, fikk en N95 8GB ekstra i posten i dag. Bestilte den for fire måneder siden og trodde pengene jeg overførte til usa var long gone, men så sto det en postmann å skrapte på døra og vekket meg i dag morges med en pakke. Bangladesheren jeg skulle selge den til er for lengst tilbake i Bangladesh så nå må jeg finne noen å selge den til..

Skrevet
Datasmurf: Det må du ikke finne på å gjöre. Ethvert forum trenger en smurf. :) Store ökonomiske problemer?

Har vært verre, heldigvis ingen ubetalte regninger nå, men føler jeg sliter litt ja.

Skrevet
HAHA:P i hvilket fylke er det du går da?

Vet ikke helt åssen system dere har der men :p

men er nettverket der sikkra? eller er den bare skjult? altså trådløse :)

Sent svar, men pyttpytt.

Buskerud.

Er sikra. De i fjor visste hvordan de skulle ordne ting, de nye hadde ikke peil.

Skrevet
Lurer på om jeg bare skal kjøpe meg pistol og ta livet av meg så jeg slipper å fumle mer med økonomien.

Ta med en skole i samma slengen, selv har jeg en verdig kandidat på lista ;) .

Skrevet

hell yes, baby. Nå er jeg ferdig med innleveringen, har lasta alt opp. Gruppe duden var tydeligvis ikke klar over at det var innlevering i dag, sååehh... Jaja.

Jeg ble ferdig iaff.

"Peter Dawson's Special" på meg ikveld :fun:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...