Ballus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ah, fant akkurat ut at man kan slå av den obligatoriske visninga av førsteposten i alle trådene ved å gå på Options og velge Standard oppe til høyre. Begynte å bli irritert av at førstepost alltid kommer øverst på alle sidene her. n00b!!! Jeg dør. Jeg har jobbet med oppgaven min siden jeg stod opp. Og jeg må jobbe med den til jeg legger meg. Og det samme i morgen. Jeg har jobbet med kjemi siden idag tidlig, og har tenkt å jobbe med det kontinuerlig frem til onsdag. Hva du har oppgave i?
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) Om jack daniels var burbon ville det stått burbon på flaska. Det er amerikansk whiskey, så greit er det. edit: Ah, se der ja, vi vant diskusjonen. \o/ Endret 20. september 2008 av Nyhus
Ballus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Og mens man er inne på til-overs ting. Har noen en mobiltelefon til overs?
Zlatzman Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Noen som vet hva slags tønner disse single cask-greiene pleier å stå på? Vanligvis brukes vel en blanding av blant annet sherry- og bourbon-tønner?
henbruas Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hva du har oppgave i? Rapport/minnebok om Polen-turen. Rapport-delen har tatt litt overhånd, tror jeg.
Catkin Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Om jack daniels var burbon ville det stått burbon på flaska. Det er amerikansk whiskey, så greit er det. edit: Ah, se der ja, vi vant diskusjonen. \o/ *Kjenne smaken i munnen* :|
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Om jack daniels var burbon ville det stått burbon på flaska. Det er amerikansk whiskey, så greit er det. edit: Ah, se der ja, vi vant diskusjonen. \o/ *Kjenne smaken i munnen* :| I has dirty mind... I fail.
Ballus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Rapport/minnebok om Polen-turen. Rapport-delen har tatt litt overhånd, tror jeg. Haha, det husker jeg. That sucks. Jeg tror ikke jeg er i form idag, jeg tok ikke det at dere oppfattet den dirty..
Bytex Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Husker jeg skulle lage rapport om jobbuka mi engang. Jeg skreiv noe slikt som 30 sider med fint cover og alt. Også leverte alle de andre 2-3 sider.
Dorian Gray Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 The Gest- VI VILL ASK ZE KVESTIONS AROUND HERE!
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg lo... Men dorian. Jeg leste noe shit om at folk i texas ikke får lov til å bygge opp igjen strandhusa sine etter Ike. Er folka dine berørt av det eller?
Zlatzman Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Please put your arms in their pits and dance like a chicken!
Anbefalte innlegg