hylo Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Idiotisk diskusjon. Det smaker dritt uansett. Lagavulin Single Malt 18 årig. Glenmorangie Quarter Casket Single Mal 10 årig. Laphroaig Single Malt 12 årig.
Fisk1 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jack Daniels er jo bourbon, ikke Whisky. Jack Daniel's is a brand of Tennessee whiskey which is among the world's best-selling liquors and is known for its square bottles and black label.[1] Jack Daniel's @ Wikipedialolz
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg driter i hva wikipedia har å si, JD er bourbon. 8D Noen som har en scanner til overs?
Fisk1 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg driter i hva wikipedia har å si, JD er bourbon. 8D No, u.
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg driter i hva wikipedia har å si, JD er bourbon. 8D No, u. Siden du liker wikipedia. Sier du at JD ikke er amerikansk? 8D
Fisk1 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Siden du liker wikipedia.Sier du at JD ikke er amerikansk? 8D Nei, det har jeg aldri sagt. Men selv om bourbon også er fra amerika betyr jo ikke det JD er bourbon... Jeg skjønner ikke logikken din.
hylo Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg driter i hva wikipedia har å si, JD er bourbon. 8D Noen som har en scanner til overs?
Zlatzman Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Må si jeg foretrekker Jack Daniels over en 18år gammel singelmalt any day, men dæsken så god den singelmalten kan være i blant. Så går nok relativt opp i opp det der. Nå er Jameson en 8-årig urøyka Whisky da (de bruker røykfritt brensel i tørkinga), ikke noe hardbarka greier ... Hylo: Har en faktisk en flaske Lagavulin stående her, bare 16-åring da. Hva vant jeg?
Fisk1 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 I haz moar. Så. JD kan bare lage en type sprit, og det er ifølge deg bourbon? Nei, de kan jo ikke lage begge deler... Ålreit.
Zlatzman Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Definitions of bourbon on the Web: whiskey distilled from a mash of corn and malt and rye and aged in charred oak barrels wordnet.princeton.edu/perl/webwn
hylo Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Hylo: Har en faktisk en flaske Lagavulin stående her, bare 16-åring da. Hva vant jeg? Et klapp på skulderen og et fårete smil.
Bytex Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ah, fant akkurat ut at man kan slå av den obligatoriske visninga av førsteposten i alle trådene ved å gå på Options og velge Standard oppe til høyre. Begynte å bli irritert av at førstepost alltid kommer øverst på alle sidene her.
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) Whisky = Laget av korn JD = Laget av mais. Edit: Dere har forresten helt rett, det heter Tennesee Whiskey, fordi det er for svakt til å være Bourbon. My bad. Endret 20. september 2008 av Eplefe
henbruas Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg dør. Jeg har jobbet med oppgaven min siden jeg stod opp. Og jeg må jobbe med den til jeg legger meg. Og det samme i morgen.
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ah, fant akkurat ut at man kan slå av den obligatoriske visninga av førsteposten i alle trådene ved å gå på Options og velge Standard oppe til høyre. Begynte å bli irritert av at førstepost alltid kommer øverst på alle sidene her. Jeg forventet det der fra noen med litt mindre erfaring enn deg. Det er forumets n00b-felle. Trodde du hadde oppdaget det for lenge siden.
Fisk1 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Whisky = Laget av kornJD = Laget av mais. Edit: Dere har forresten helt rett, det heter Tennesee Whiskey, fordi det er for svakt til å være Bourbon. My bad. Hehe, ålreit. Jeg syns ikke JD er så godt engang jeg, men det er ikke den vondeste whiskey'en som finnes. Heller det enn mange av alternativene!
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg synes absolutt ikke JD er det vondeste det går an å drikke, men det er langt i fra det beste. Edit: Igjen: Noen som har en skanner til overs? Endret 20. september 2008 av Eplefe
Bytex Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Men den førstepost-greia var jo bare plutselig der. Har ikke hatt den der i 6 år, liksom Har aldri trengt options-menyen før nå.
Anbefalte innlegg