Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Skarstad: Hva studerer du eksakt?

Da intrikasis of da english langvidge. And, ju no, stuff.

My master :ph34r:

Skrevet
sover gjennomsnittlig 4-5 timer uansett hva jeg skal...av og til mindre søvn også.

+1

Unntaket er når jeg er hos kjæresten/han er hos meg.

Er litt slitsomt når man jobber og trøtthet gjør at angsten blir verre, men utenom det så får man jævlig mye ut av dagen da.

Skrevet
PepsiCo: Shit. Fire timer med sövn altså? Hvordan klarer du det? :) Hva jobber du som, om jeg tör spörre?

Jobber med IT. Er veldig våken om morgenen også faktisk, fordi om jeg super i meg mangder med kaffe likevel

Skrevet
Engelsk. Jaggu. Tenkt å bli engelsklärer eller tar du det som det kommer? :) Selv studerer jeg pedagogikk. Kommer nok til å ta opp engelsk også, som "minor".

Det er ikke planen, men muligheten til å bli engelsklærer er fin å ha i bakhånd. Helst vil jeg skrive. Oversetting, journalistikk, hva som helst.

Skrevet
Engelsk. Jaggu. Tenkt å bli engelsklärer eller tar du det som det kommer? :) Selv studerer jeg pedagogikk. Kommer nok til å ta opp engelsk også, som "minor".

Det er ikke planen, men muligheten til å bli engelsklærer er fin å ha i bakhånd. Helst vil jeg skrive. Oversetting, journalistikk, hva som helst.

Interessant. Tenkte selv på journalistikk, men jobbmarkedet er litt bob-bob.

Skrevet
Interessant. Tenkte selv på journalistikk, men jobbmarkedet er litt bob-bob.

Jepp. Kanskje jeg ender opp med å skrive her dagen lang.

Det er vel akkurat det du driver med nå :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Hvem er det?
Spilla i Pink Floyd. Og ja, Smurf, han er død.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI

Im afraid so.

Skrevet
or not..

Ok, nå er det TOTALT du som bør bli bannet her.

Bend over and call me dady.

Damn...afton mr.leftfield. lenge siden

hai2you.

Ja, har vært lenge siden. Myyyyyyyeeee som har skjedd siden sist, så jeg har hatt henda fulle. Og det er hvertfall mer som skal skje fremover. Siste året igjen av bachelor.....det er stress, det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...