Aalton Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Du og knivene dine... Fine, blanke, skarpe, pene knivene mine. Jeg lurer litt på Kibs er vår egen versjon av Dexter?!
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 NgZ, interessant, men er ikke så gira på å dra til Hedmark.Studiemiljøet der er genialt da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og lærer- og førskolelærerstudie betyr mange jenter per gutt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Jeg lurer litt på Kibs er vår egen versjon av Dexter?! Dexter?
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) Wee, Final Fantasy-spillene er så herlige Gah.. for noen kjedelige spill det er.. Jeg lurer litt på Kibs er vår egen versjon av Dexter?! Dexter? Jess... http://www.sho.com/site/dexter/home.do Endret 13. januar 2008 av Aalton
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 (endret) NgZ, interessant, men er ikke så gira på å dra til Hedmark.Studiemiljøet der er genialt da. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og lærer- og førskolelærerstudie betyr mange jenter per gutt. *titte bort på knivene* Skal du oppføre deg, ngz? Endret 13. januar 2008 av Kibs
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Joda, men det er Hedmark No harm meant to those who live there, men jeg er lei av alle deler av landet som ikke er Vest- eller Sørlandet
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Du mener at den er ikkeeksisterende?Nei? *titte bort på knivene* Skal du oppføre deg, ngz?Jeg bor jo ikke i hamar lenger da. ^^
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Du mener at den er ikkeeksisterende?Nei? Jo, det mener du. Jeg bor jo ikke i hamar lenger da. ^^ Oslo er større.
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Oslo er større.Men det er ikke så mange jenter ved ingeniøravdelingen på HiO. Som jeg dessuten har sluttet på.
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Oslo er større.Men det er ikke så mange jenter ved ingeniøravdelingen på HiO. Som jeg dessuten har sluttet på. Du er jo ute innimellom, da.
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Nei, med tidenes hodepine tar denne mannen fri fra det som kalles våken tilstand! Ikke gå bananas av glede nå da folkens..selv om the green guy endelig peller seg ut av kafeen deres!
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Nei, med tidenes hodepine tar denne mannen fri fra det som kalles våken tilstand!Ikke gå bananas av glede nå da folkens..selv om the green guy endelig peller seg ut av kafeen deres! Natta, forlovede nr.5.
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Du er jo ute innimellom, da. Sant. Hun ene blondinen på festen sist helg var ganske heit. Hun "sov" ikke så langt unna meg... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor to meter unna, i en dobbeltseng sammen med typen sin.
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Sant. Hun ene blondinen på festen sist helg var ganske heit. Hun "sov" ikke så langt unna meg... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor to meter unna, i en dobbeltseng sammen med typen sin. Var hun heit? Hvor heit?
j-- Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Hvilke krav stiller du til dine forlovede? Og hva er opptakskravene til din sannsynligvis morbide prøve?
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Nei, med tidenes hodepine tar denne mannen fri fra det som kalles våken tilstand!Ikke gå bananas av glede nå da folkens..selv om the green guy endelig peller seg ut av kafeen deres! *Kaste tomme glass i veggene, og tappe masse øl*Err.. natta mente jeg.
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Datasmurf: Førstemann til å få en halvmeter skjegg. Har ikke annet å gjøre^^
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Kibs: Hvilke krav stiller du til dine forlovede? Og hva er opptakskravene til din sannsynligvis morbide prøve? Du må si noe som gjør at jeg vil gifte meg med deg. Og hvis du er gutt kommer du sannsynligvis til å miste en kroppsdel som offer til knivene mine. De er tørste.
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Var hun heit? Hvor heit?Tja, 0,87K Skikkelig heit mao.
Anbefalte innlegg