Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om jeg sier at Bjørn Borg-boksere er ekstremt oppskrytte, vil noen være enig med meg?

Nei. Beste bokserne jeg vet om. Gir veldig god støtte der det trengs. Ikke klamme og ikke for løse. Jeg er veldig fornøyd med BB.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
og Anfall, det gjør jeg som jeg vil med tenk.

No you don't!

Jeg får visst ingen seriøse forslag. Da dropper vi det, da. 8D

Mine forslag var seriøste, hadde vært genialt å høres deg growle. :p

Edit: Erotisk novelle er dessverre litt out of the question. Klarer ikke lese sånt høyt uten å le. Ikke mine egne en gang.

Jooo, gjør det! Det gjør ikke noe om du ler litt innimellom.

Skrevet
Nei. Beste bokserne jeg vet om. Gir veldig god støtte der det trengs. Ikke klamme og ikke for løse. Jeg er veldig fornøyd med BB.

Ikke fake. Men real er gode nok.

Skrevet
Tror du ikke jeg har prøvd det?

Det er den aller simpleste måten jeg kan forklare hva et operativsystem er, så om fyren ikke forstår det ...

Jeg synes i alle fall ikke de rettferdiggjør en pris seks ganger høyere enn vanlig.

Skrevet
Om jeg sier at Bjørn Borg-boksere er ekstremt oppskrytte, vil noen være enig med meg?

Så du forsvarer bruk av kjemiske boxere ? som mest sannsynlig gir deg en byll bak øret før du fyller 40 ?

Skrevet
Jeg synes i alle fall ikke de rettferdiggjør en pris seks ganger høyere enn vanlig.
Der kan jeg si meg enig. Men er de så mye som 6 ganger så dyre da?

Desverre så koster det å skulle være kar.

Så du forsvarer bruk av kjemiske boxere ? som mest sannsynlig gir deg en byll bak øret før du fyller 40 ?
Nei. Jeg er lykkelig uviten om farene ved dem.
Skrevet (endret)
Synes produksjonen er ganske god , det er heller ideene å bandet seg i mellom som sliter. Den indre kampen de blotter i Some Kind Of Monster, ble ikke skapt over noen uker eller måneder. Dette er noe som har pågått lenge

Rusproblemer ( nok om det )

Krangling ( hva passer hvor i låtene, hvilke parti skal være med og ikke )

Se , prate , brainstorme sammen med samme gjengen i 30 år.

Griskhet ( Enormt behov for å beholde pengestrømmen jevn. eller øke )

Egosentrisk ( hvem bestemmer hva, alle vil lage en bit . eller at en god ide blir slaktet av resten)

Familie ( Viktig for alle )

Fans ( Driver Metallica framover )

Nytt bandmedlem å gamle som ikke vil se trynet ditt mer ( i en mix av egosentrisk tankegang å griskhet ,samt uenigheter om musikken )

Tar jeg dette i betraktning , ja så er det imponerende at det kom et nytt album , i det heletatt !!

Men joda Snurreleif , jeg respekterer at du ikke liker albumet

Så relasjoner gjør de immune mot kritikk?

Eller de skal iallefall behandles penere av den grunn?

Tøv, produksjonen på den fysiske skiva er baijs, og man trenger ikke å være lydmann for å høre det.

Og du trenger ikke å ramse opp alle disse tingene om Metallica jeg allerede vet, det blir bare dumt å prøve å unnskylde de med at de har det tungt.

Greit at de har kommet med nytt album, men de bør da for søren meg tåle å få konstruktiv kritikk på lik linje som alle andre.

Men nok om det, du påstår at du respekterer meningen min, jeg tviler, men samme det.

No you don't!

Jo.

Endret av Alastor
Skrevet (endret)
Desverre så koster det å skulle være kar.

Koster og være soss. :)

*masse unødvendige quotes*

Jo.

Quote LITT mindre neste gang? Takk.

Endret av Ballus
Skrevet
Der kan jeg si meg enig. Men er de så mye som 6 ganger så dyre da?

Desverre så koster det å skulle være kar..

Jeg kjøper vanligvis en trepakning for en hundrings, og da blir de seks ganger så dyr. Og de er ikke så mye bedre å gå med enn de som da koster 33 kr.

Skrevet (endret)
Jo.

For å bare understreke noe : Du er ei konstruktiv i din omtale av den siste plata. Hvor finner jeg litt dybde i det du skriver ?

Ingen Plass

Bare kjeft å "standard mann på gata møøl !"

Jeg degraderer deg til respektløs , fordi du ganske enkelt sier ting du aldri har skrevet.

Konstruktiv my ass

Endret av Alastor
Skrevet
Var isåfall ikke meningen, er direkte avsnitt av ikkepedia, blabla sue me.

Neinei, jeg trodde kanskje det var skarstad som hadde skrevet noe slik. Har han fått ferie?

Skrevet
Neinei, jeg trodde kanskje det var skarstad som hadde skrevet noe slik. Har han fått ferie?

Hvem som har skrevet originalteksten får forbli ukjent. Tror han har fått ferie ja.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...