Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Apropos filmdiskusjonen fra her om dagen. Fear and loathing in Las Vegas ser foreløpig helt genial ut. Kjenner meg alt for mye igjen i et par situasjoner da. :p

Den er det, se den ;)

Skrevet

Jeg har kommet til der han blir stoppa av snuten og får neskjed om å kjøre til nærneste mulige stoppe sted og legge seg. 'ikke spoil noe utover det da

Skrevet

Hodepine etter mye alkohol kommer ikke av at du drakk så mye, men at kroppen trenger vann. Alkohol er veldig vanndrivende, derfor man må pisse så ofte når man drikker bare pils eller cider. Og hodepinen er pga uttørking. Så drikk masse vann, så går den vekk.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Møtte min nederlanske nabo idag. Han heter Egbert. Jeg lo litt inni meg da.

Snakker kun engelsk,som er gravy siden jeg går engelsk. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Egbert er jo bare teit. :p

Skrevet (endret)

Er jeg det eneste mennesket som ikke har slitt med msn i det hele tatt på flere dager?

Tvillingene ble nettopp med storebror og damen hjemover. Varme mat til en tvilling som skriker så høyt og sint han klarer på armen fordi de to med ledige hender fant ut at det var gøyere å sette sammen stellebord enn å varme melk (blir dere overrasket om jeg sier det var pappa og storebror?). Egentlig skulle han fått vente til noen kunne varme mat til ham for meg, men når kidden begynte å grafse vilt på puppene mine og presse hodet rundt for å lete etter matkilde fant jeg ut at å vente var en dårlig idé. Ah, jeg får en sånn fin følelse i kroppen av å kunne dulle med babyer uten at moren og faren får panikk når de gråter, selv om de bare er en måned gamle.

Edit: Men samtidig er det litt digg å sitte med en røyk i den ene hånden og en kaffekopp i den andre. Er så nervøs når jeg drikker kaffe om en av tvillingene sover på meg. De kan få brannskader helt ned i 40 grader, liksom. :(

Endret av Eplefe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...