Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Desp? 20 minutter med teksskriving og en andel av alt den sangen er med i eller på? Id do it. HAHAHAHAHA tidenes! Pepsi: Najs! Høres ut som en vellykket kveld! Endret 5. september 2008 av Ferchie
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 *coindroppetilwindmills* *bli imponert* tror jeg ?
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Btw: Jenna var 10 ganger heitere på 90-tallet enn hun er nå. Og Celeste Med Jenna er det faktisk mye av personligheten som gjør henne så utrolig hot.
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg syne Jenna er mye penere nå enn før. Før syntes jeg egentlig hun var litt småekkel, men da hun farget håret mørkt og sminket seg litt annerledes ble hun mye mye penere synes jeg.
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hothothot! Litt for mye tatoveringer etter min smak da! Veldig pen jente da!
Demantios Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 *coindroppetilwindmills* *bli imponert* tror jeg ? Folk pleier å bli det ihvertfall
NikkaYoichi Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Eple: You know your women! Selv om jeg ikke har sansen for Jenna, så må jeg si at denne Pixie var en nydelig dame. Fine damen.
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Pepsi: kan ikke du filme det og legge ut på youtube eller noe? jeg er ganske nysjerrig nå! Breakdansing er jo überkult når de virkelig kan det.
Niqābninja Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Kat von D, Jenna Jameson og Pixie Acia er drømmedamene mine. Kat von D er hot. Og apropo MGPJ; Noen som husker @lek? xD
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Tatoveringene til Pixie er jo awesome! Fargerike og nice! Endret 5. september 2008 av Eplefe
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Er det der Pixie? oO Endret 5. september 2008 av marlboro!
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Det er pixie ja.. Et bilde oms ikke er like heldig. Hvem er det der bilde av Marlboro?
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jupp. Hun bruker briller til vanlig. -1.7 på begge øynene, om jeg ikke husker feil.
Snurreleif Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Kat von D, Jenna Jameson og Pixie Acia er drømmedamene mine. Kat von D er hot. Kat von D virker som en drittunge.
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 I tillegg til å være heit, sprudlende og tattovert er hun en skamdyktig make-up artist.
Sidious Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Helvete for en dag. Först får jeg melding om at pakken med datautstyr har ankommet. Deretter tar jeg meg en dusj, går ut og leter etter denne kiosken (hvor pakken utleveres). Det tar meg 40-50 minutter å finne kiosken, og når jeg kommer dit, ja, så har de ikke pakken min. Navnet mitt sto riktignok på lista, men pakken visste ikke dama hvor var. Måtte vente der i et kvarter mens hun ringte og forhörte seg. Fikk ikke vite når pakken kommer, annet enn at jeg får en tekstmelding når den gjör det. Jaja. Tenkte så at jeg skulle dra på biblioteket; surfe litt samt lese litt skolefag. Kom til biblioteket, prövde å åpne döra, men den var låst. Under åpningstider-teksten henger det en lapp - "Biblioteket er stengt i dag (5.9) p.g.a. blablablalba" :[
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Pffft. Hun er wubbable. I hvet fall det intrykket jeg har fått av myspace-korrespondansen jeg har hatt med henne + blogginnlegg.
Anbefalte innlegg