Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han fant sikkert ut at FK tok opp for mye av fritiden hans og at han trengte litt avvending. Titter sikkert innom i ny og ne.

FK er hardcore shit.

Poster lite her, eg er ein fantastisk fornuftig person!

Så fornuftig at eg rett og slett legger meg.

Gnatt!

Skrevet (endret)

Hey, losers. Hva er det for noen meningsløse aktiviteter dere bedriver dagene med da?

Selv slo jeg min egen rekord på Beast and the Harlot akkurat. 170 000p. Yeah! Ikke nok, men ...

Endret av fredrik
Skrevet

Det er über. Men jeg må få tak på GH3 snart og. Har utsatt det en evighet, siden jeg som regel har spilt hos kompiser osv.

Trenger Cliffs of Dover og Top Gun Anthem. :--D

Skrevet

Protip: Aldri, ALDRI kjøp La Bandera Roja på polet. Det er en GOD GRUNN til at den er billig. Selv om den idioten som jobber der påstår at den skulle være bra så ikke tro på han. De vil bare bli kvitt skvipet. Det er faen ikke verd å drikke seg full på når man ikke har noe annet en gang! :mad:

Skrevet (endret)
Det er über. Men jeg må få tak på GH3 snart og. Har utsatt det en evighet, siden jeg som regel har spilt hos kompiser osv.

Du kan nesten likså godt vente til nummer fire i serien kommer ut, da. 26 oktober, om man skal tro Wikipedia.

Endret av Skarstard
Skrevet

Tar det her hvor folk ser det, jeg.

Skjerp dere.

Hold personlige feider og problemer dere måtte ha med hverandre for dere selv. Gidder ikke se hinting, eller innlegg frie for det, som rakker ned på hverandre. Dropp det å plukke på hverandre.

(Ellers smeller det)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...