Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det husker jeg ikke. Husker bare et når jeg kjøpte PC-en valgte jeg bort Word, Excel og det tullet der for å ha råd til en bedre prosessor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det husker jeg ikke. Husker bare et når jeg kjøpte PC-en valgte jeg bort Word, Excel og det tullet der for å ha råd til en bedre prosessor.

Hvis Ooo sin egen hjemmeside hadde spredd virus ville det vært stor ståhei rundt dette. Så tror nok du har fått det fra et annet sted. :yes:

Skrevet
Jeg hadde aldri hørt om intervaller før vi lærte om det i mattetimen i forrige uke. Nå ser jeg det overalt :ph34r: Det er sånn at når man har lært en ny ting, spesielt nye ord, så ser/hører man dem overalt. Det er ganske freaky.

Har hatt om det forrige uke, så, ja.

{ x | 18 =< x =< 25}

Skrevet

Funky.

Nettopp vært på en times foredrag med en naturfotograf fra NRK. Spinnvilt.

Sitter i skur i Finland og knipser bilder av bjørn i massevis, og fuglebildene hans fra kysten i Nord-Trøndelag ... Herrlicht!

Skrevet
Vi hadde da ikke hår overalt.

Det er nok både for å fange opp svette, beskytte og fordi det stimulerer.

Og nei, jeg har ikke jungel.

Helt riktig. Samle opp svette og skitt er vel hovedoppgavene tror jeg. Stimulerer også ja, er en del av, ehrm, hva skal man si? Bruk fantasien folkens.

Hår i maten er ikke noe kult. :p

Skrevet
Nei, du fikk virus når du prøve å laste ned hva du enn fant etter å ha søkt på "open orifice" på Limewire.

Hva mener du?

Er ikke de "Britney Spears getting prank called", "Brad Pitt getting prank called", "George Lucas getting prank called" med 255 delere hver og en liten størrelse ikke er trygge? Hot damn!

Skrevet
Nei, du fikk virus når du prøve å laste ned hva du enn fant etter å ha søkt på "open orifice" på Limewire.

Hva mener du?

Er ikke de "Britney Spears getting prank called", "Brad Pitt getting prank called", "George Lucas getting prank called" med 255 delere hver og en liten størrelse ikke er trygge? Hot damn!

:new_woot:

post-94463-1220380555_thumb.jpg

Skrevet
Jeg fikk virus når jeg prøvde å laste ned OpenOffice -.-

faen...

Skrevet (endret)
Blir du aldri lei av å pirke, kverulere og spre dårlig stemning Skarstad?

Jævlig slitsomt kiddo. Glad jeg ikke er læreren din.

Har ikke lærere lenger, jeg.

Also: Nei.

Endret av Skarstard
Skrevet

Man veit man kjeder seg når man diskuterer med kompisen sin om man skal komme opp for å se Mot i Brystet eller Air Crash Investigation.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...