Eplefe Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Prøv med BESTE! Jeg vil så ille til Russland. resten av østblokklandene kan gosse seg, men Russland, åååh. Jeg vil! Men, først London og så Danmark.
b-real Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Og vips, i går dukket den endelig opp i posten, hadde aldri trodd jeg skulle få den men jeg fikk faen meg et eksemplar i posten, trodde det var ei bok først oO Da er man utslitt etter fjelltur og skal sove 2 timer før en hiver seg på resten av dagen med et stormkast.
Sameboe Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Da satt man i mattetimen på skolen og regner ut stykker man burde ha lært seg i åttende, ja kanskje til og med sjuende klasse xD
b-real Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Du trenger en hatt, biril. Nei, jeg trenger kappe.
Eplefe Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Neei, jeg er rimelig sikker på at du trenger en hatt. Kappe hadde vært bonus, men hatt er et must.
NikkaYoichi Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Og vips, i går dukket den endelig opp i posten, hadde aldri trodd jeg skulle få den men jeg fikk faen meg et eksemplar i posten, trodde det var ei bok først oO Hvem eller hva er den masken der? Har sett flere som har den der - har den noen spesiell betydning? Ok, nå tar jeg livet mitt snart. Serveren har gått helt bananas, print spool stopper plutselig opp, slik at jeg manuelt må inn å starte den igjen. Jeg fatter ikke hvorfor den plutselig har begynt å tulle sånn med meg. Dessuten så bruker den jævla lang tid på å svare når man prøver å fiske opp en printer for å sjekke status og slikt på den. Jeg er så lei av at ting bare plutselig uten forvarsel begynner å oppføre seg merkelig.
Eplefe Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Det er en Guy Fawkes-maske, mannen som ble hyllet etter Gunpowder Treason Night i England, men ble popularisert i V for Vendetta.
Demantios Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Ok, nå tar jeg livet mitt snart. Serveren har gått helt bananas, print spool stopper plutselig opp, slik at jeg manuelt må inn å starte den igjen. Jeg fatter ikke hvorfor den plutselig har begynt å tulle sånn med meg. Dessuten så bruker den jævla lang tid på å svare når man prøver å fiske opp en printer for å sjekke status og slikt på den. Jeg er så lei av at ting bare plutselig uten forvarsel begynner å oppføre seg merkelig. Hehe, har hatt samme problemet her. Dere har ikke tilfeldigvis lagt inn noen nye drivere på den i det siste? Det er en Guy Fawkes-maske, mannen som ble hyllet etter Gunpowder Treason Night i England, men ble popularisert i V for Vendetta. The Gunpowder Plot it is
Eplefe Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Eller Powder treason, om du vil. Lett å blande.
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Oi, skolen starta for en halvtime siden og jeg burde ha vært der for å finne ut av noe variabler jeg ikke helt forsto. Ja ja, alt til sin tid.
NikkaYoichi Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Hehe, har hatt samme problemet her. Dere har ikke tilfeldigvis lagt inn noen nye drivere på den i det siste? Det er en Guy Fawkes-maske, mannen som ble hyllet etter Gunpowder Treason Night i England, men ble popularisert i V for Vendetta. The Gunpowder Plot it is Joda, jeg la inn en driver for Konica 7255, en mfp. Fikk linken fra en supportdude hos Konica. Det førte til at hele skiten tryna. Jeg _tror_ jeg har klart å få skikk på dama igjen nå da, men det gjenstår å se om hun begynner å skape seg igjen snart. Jeg tror jeg bare lar være å fikse driveren på den mfp-en. Den har driver i dag, men halvparten er på spansk. Ingen andre enn jeg som skal tukle med den uansett, så det har ikke så mye å si. Guy Fawkes? Jeg må vel lese meg opp om han, for jeg har aldri hørt om fyren. Men er det snakk om han som liksom hadde med seg en tønne med krutt for å sprenge slottet eller hva det var? Jeg tror jeg har hørt om noe slikt en gang.
darkness| Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Ske hente bil idag, fy faen. GLEDER MEG Hvilken bil?
Datasmurf Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 darkness| Gledelig gjensyn i denne delen av forumet ^^
darkness| Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 WheelMan: Caps lock is not "cruise control for cool"
Anbefalte innlegg