NikkaYoichi Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Ha ha, "Æ skjønn itj nå tå ka dåkk hæstpeisa si, snakk trøndersk for schvarthælvete, jævla hånstaura heile gjængen. Æ bli så lei!" Noe sånt? Det er jo en god start Smurfen. Prøver de å slå over på engelsk så kan du jo f.eks dra en slik: "Men i hælvete da - ka e det du jabbe om? Det e jo bærre toill som kjæm ut av høle ditt. Schønne itj skitn æ."
Pasient Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Ååååå en gammel parasol i sola! Bæste tomta i byn! Nå begynner jeg og bli trøtt. Er vel en av ulempene ved våkenatt.. Leggetid i lunchpausen
WheelMan Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Syng "Æ har fire fine lænestola". Sett den på repeat, sett telefonen til og auto-svare, og legg deg
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 "Fire fine lænestola" er jo en klassiker! "Æ har fire fine lænestola, å en gammel parasoll mot sola, bæste tomta i byn ... Du e heildi, du Ola. Royal Garden ligg på motsatt side, å skjærme for slakteriet, polet å poletistasjon, å ræsten tå jorda."
Niqābninja Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Priapism Takes a Penis Darwin Awards er så forbanna underholdende til tider \o/
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Åh, jeg vil spille Superfrog på Amiga igjen ...
Demantios Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Åh, jeg vil spille Superfrog på Amiga igjen ... Husker jeg spilte det på pc. Klarte alt unntatt den stygge siste månebanen. HVOR var utgangen? =(
Datasmurf Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Ja, jeg har det til PC jeg også. Sitter og spiller det nå. Det jeg egentlig vil ha tilbake, er tida med Superfrog og Golden Axe på Amiga, små snickers i poser og saft på flaske med hull i toppen. Kvelder brukt hos bestekompisen min og broren hans ... *savn*
Anbefalte innlegg