Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tar gjerne en helikopter-tur til Alta. Møte ei veldig god venninne, gammel brev-venninne faktisk.

Men uan-fackings-sett!

Sattan, for ein bra kveld! Eg faen meg elske Gla'maten!

3 flasker champagne, ein øl og møje sprit, med verdens koseligste mennesker ... siddiser, og eit par bergensere. Sattan, seie eg! Eg gleder meg te neste år, då ska eg få med meg Danielzu, Sinnerboy og Zaynt. (sorry for litt blanding av bokmål, nynorsk og dialekt, ska'kjje gjenta seg eg love. Kross på hjartet, eg e god for det. Det bare ligge i blodet, aldri mer trønder!)

Lenke til kommentar

Jeg har nøklene til min bil. Om du spanderer bensin kan vi ta oss en koselig kjøretur. (Jeg har vaselin, btw) ^^

 

Gud jeg er sløv, det fryder meg egentlig. Henta muttern på busstasjonen nå nettopp, huset var faktisk godkjent. Takk gud for venninner som er flinke med støvsugern :p

Lenke til kommentar
Jeg har nøklene til min bil. Om du spanderer bensin kan vi ta oss en koselig kjøretur. (Jeg har vaselin, btw) ^^

 

Gud jeg er sløv, det fryder meg egentlig. Henta muttern på busstasjonen nå nettopp, huset var faktisk godkjent. Takk gud for venninner som er flinke med støvsugern :p

Dude...har du drivstoff nok til å kjøre til Oslo og tilbake? ^^

Haha, har du fått andre til å gjøre rent for deg? HAHAHA, du er min helt atm!

 

 

edit, fack, så ikke at det var jeg som måtte betale :(

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...