Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frokostblanding er kraftig undervurdert.

Arvesen vant søren tøtte meg o.0

Og Hushovd holdt seg på spurten, og Rosenborg har kjøpt noen under 28år gammel og som faktisk er fra Trondheim o.0

Merkelig dag..

Skrevet

Blærgh..

jeg kommer aldri til å få dratt/ville dratt på en Metallica konsert.

Skulle jeg ha vært på en Metallica konsert skulle det ha vært under Binge and Purge turnèen, hvis da alder var irrelevant så klart.

Skrevet (endret)

Kred til Asle azz, GG lizm.

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!

Nå har de forbaskende meg laget en Terminator "The Sarah Connor Chronicles" Serie!

BRENN!

Endret av Snurreleif
Skrevet (endret)

Den når Fingerling møter Fabriza, så kommer den digge musikken (Tear you apart - She wants revenge)

:)

Jim Carrey har så rå Attitude i den filmen x]

Endret av SLi
Skrevet (endret)

w00t, Lyner og tordner her nå.

Nå som jeg endwelig har fått nytt hovedkort tar jeg ingen sjangser!

Hade!

EDIT:

Nææh, stilig. Sola står på for fullt, litt unna er styggeste skyene ever + det regner + regnbue +lyn... For en fin kombinasjon :]

Endret av SLi
Skrevet

JIPPI! Har huset aleine frem til mandag. Nå kan jeg endelig springe rundt naken i huset til alle døgnets tider. Og det er slutt på å kaste bort tid på unødvendige ting som å gå opp i annen etasje for å gå på do. Heretter går det utover potteplantene. :fun:

Skrevet

Åh, jeg vil fortsatt ha barn. Er en skikkelig søt toåring på besøk her nå, tremenningen min. Og han er ikke redd meg og jeg fikk passe på ham og alt var kos og fryd og gammen :D

Skrevet
JIPPI! Har huset aleine frem til mandag. Nå kan jeg endelig springe rundt naken i huset til alle døgnets tider. Og det er slutt på å kaste bort tid på unødvendige ting som å gå opp i annen etasje for å gå på do. Heretter går det utover potteplantene. :fun:

Jeg har hatt huset alene siden Mandag, og skal ha det til Søndag.

Gjett hvem som drikker boks-cola naken på stua og "snopp-banger"? :woot:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...