Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Naww. Q.Q (de var ikke vonde)

Nei, får vel legge meg. Trenger rested når man skal lvle. GUDDNAIT, Flabba. =D

Endret av Loveless
Skrevet

Legger meg selv jeg nå. Orker ikke sitte her. Er jo ingen her:/

Å da er det ingen å snakke med. Å det er kjedelige greier

Skrevet
Legger meg selv jeg nå. Orker ikke sitte her. Er jo ingen her:/

Å da er det ingen å snakke med. Å det er kjedelige greier

Æsj, det var dumt! :( Nå er jo jeg her..

Skrevet

Jeg feilet, sovna klokka 17:00 i går ettermiddag, og sov til i 23:00-tiden. Men så la jeg meg 03:30 og våkna 07:00.

Jeg har vondt i tatoveringen min :(

Skrevet (endret)

Morn forumtroll. Jeg hadde en syk dröm om at jeg mötte Underpants og vennen hans Askil. Jeg måtte hjelpe Underpants å stövsuge, fordi det var så sinnsykt skittent og rotetete på rommet hans :ph34r:

Endret av Vintermåne
Skrevet
L4r5 hadde sex med Melisma.

Jeg hadde pult mye rart, men den kjerringa der hadde jeg sagt nei takk til av prinsipp.

Dama er jo både søt og hyggelig - det må være noen merkelige prinsipper du har Lars. :D

Skrevet
Morn forumtroll. Jeg hadde en syk dröm om at jeg mötte Underpants og vennen hans Askil. Jeg måtte hjelpe Underpants å stövsuge, fordi det var så sinnsykt skittent og rotetete på rommet hans :ph34r:

God morgen, hvordan går det med maleren?

Skrevet

Det har skjedd med én gang at en forumbruker har dukket opp i en drøm. Det var sære greier. Jeg og den-som-skal-forbli-navnløs delte en middag og verdens lengste pinlige stillhet.

Skrevet
Melisma er mye hyggeligere enn folk tror. Hun har bare sterke meninger, og det er ikke negativt.

Nettopp, men enkelte har problemer med at folk har sterke meninger. Det forstår jeg godt, det er mange som har problemer med meg også av akkurat samme årsak.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...