Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kjøpte bare 2 flasker cola på butikken i dag, det betyr at jeg ikke har cola i morgen :hm:

Gjenta etter meg: "Jeg har et problem."

Skrevet
Jeg har et problem... :(

Nå var du flink. innrømmelse er første steg på vei til helbredelsen. Nå må du bare omfavne Jesus og melde deg inn i Anonyme Coca Colikere :wee:

Nå har oblivion_-__ bytta til KnewtFan, men KnewtFan2, KnewtFan3, KnewtFan4 osv. er ledig, og kan brukes av hvem som helst. Bare si ifra!

tror jeg står over :)

Skrevet
Nå har oblivion_-__ bytta til KnewtFan, men KnewtFan2, KnewtFan3, KnewtFan4 osv. er ledig, og kan brukes av hvem som helst. Bare si ifra!

Er glad jeg slipper å ha nummer :D . Da blir liksom jeg orginalen :p .

Skrevet
Nå var du flink. innrømmelse er første steg på vei til helbredelsen. Nå må du bare omfavne Jesus og melde deg inn i Anonyme Coca Colikere :wee:

Heldigvis har jeg en pose med blå java liggende på kjøkkenet :love:

Skrevet

Ikke prøv deg en gang. Skal jeg bytte nick nå, blir det til mrBj :D

Skrevet

[22:50] BiNko!: jeg vedder på du sitter og småstønner når du skriver... når du får et svar så slipper du pusten og kommer med sånne små ynk.

Åssen inntrykk gir jeg egentlig til mennesker @ the intarwebs? :no:

Skrevet
[22:50] BiNko!: jeg vedder på du sitter og småstønner når du skriver... når du får et svar så slipper du pusten og kommer med sånne små ynk.

Ett ganske korrekt ett, virker det som? :)

Skrevet

Ikke prøv deg en gang. Skal jeg bytte nick nå, blir det til mrBj :D

Nei: mr.Bj? oO

mrbjoern sier:

Kanskje jeg endrer nick til mr.Bj? oO

Skrevet (endret)

Kan det ha noe med at du laget en tråd om forskjellige seksuelle begreper? :hmm:

Endret av L4r5
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...