Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke er mer en 10 folk og 3-4 skriver tar en stund, men dere har rett, vi kan klare det i løpet av kvelden.

Når jeg tenker meg om er det vel på en måte 13-14 som skriver. Eplefe utgjør jo 10 personers skriving. :p MInst.

Skrevet (endret)

Æsj...Varg Veum var skuffende.

Ey. Jeg føler at det er noe mellom Bytex og Eplefe, jeg ikke har fått med meg.

Endret av KittyCat
Skrevet
Så lenge det ikke er mer en 10 folk og 3-4 skriver tar en stund, men dere har rett, vi kan klare det i løpet av kvelden.

Når jeg tenker meg om er det vel på en måte 13-14 som skriver. Eplefe utgjør jo 10 personers skriving. :p MInst.

hun har 8,2682023858494446729740847387906% av postene her i skrivende stund :p

Skrevet

hun har 8,2682023858494446729740847387906% av postene her i skrivende stund :p

Hvordan fant du det ut?

Skrevet
Hvordan fant du det ut?

Hvis du trykker på antallet poster i tråden som du ser i mine innlegg så tar du antall poster skrevet av en person og deler på antall poster totalt

Skrevet
Matte, Oblivion. :p

Nå kom jeg på at jeg skulle skifte nick. Blir KnewtFan sånn som du fåreslo i går :) .

Hvordan fant du det ut?

Hvis du trykker på antallet poster i tråden som du ser i mine innlegg så tar du antall poster skrevet av en person og deler på antall poster totalt

Kansje Eplefe har vært aktiv i andre tråder i Sosialt.

Skrevet

Jeg syns noen kan danse fugledansen iført rosa tutu rett utenfor huset mitt, sånn. Bare for å underholde meg. You game? =D

Skrevet
Kansje Eplefe har vært aktiv i andre tråder i Sosialt.

Men den oversikten du får ved å trykke på det tallet gjelder bare for den ene tråden

Jeg syns noen kan danse fugledansen iført rosa tutu rett utenfor huset mitt, sånn. Bare for å underholde meg. You game? =D

Jeg har ikke rosa tutu og jeg er litt langt unna. Dessuten så er jeg edru... ellers hadde jeg gjort det :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...