Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
får dere krampe i legga av å strekke dere etter dere har sovi? :dontgetit:

Ja. Når en ligger på magen og leggmusklene er helt pressa sammen. Når en da strekker strekker dem ut. Aaaaaaauuuuuu. Og krampe. Yay.

 

 

Demille: Auda. Men du står i alle fall. Var noen folk i klassen min i fjor som greide seg overraskende bra, skal jeg si deg. Og det var ekstreme slappinger. ^^

Lenke til kommentar
Demille: Auda. Men du står i alle fall. Var noen folk i klassen min i fjor som greide seg overraskende bra, skal jeg si deg. Og det var ekstreme slappinger. ^^

Joda, men det er så bittert. Jeg ville opp i matte, kjemi alt annet enn dette! (Ok, kanskje fysikk hadde vært like ille, men baaaah!)

 

Om jeg får 3 må jeg få mange 6'ere neste år. Sukk.

 

Fransk muntlig?

Oui oui, c'est bon, nææææt.

 

Men, da stakk jeg!

Lenke til kommentar
Velkommen etter, n4w.

 

Sover kun på magen, jeg. Da er det ikke problem. =/ Eneste kjipe er at jeg pleier å få krampe i leggene når jeg våkner og strekker på dem.

Nei.. da kjenner man det over brystkassa (og for jenter blir puppene mindre). Og det er jo bare kjipt... : /

Lenke til kommentar
Nei.. da kjenner man det over brystkassa (og for jenter blir puppene mindre). Og det er jo bare kjipt... : /

Synd det, da. Eller.. synd at jeg bare greier å sovne på magen. Hihi. Stakkars typen. ^^

Jeg har akkurat samme problemet...

men jeg får jo ikke mindre pupper.. ikke det at jeg har pupper da :hmm: Men jeg kjenner det alltid når jeg står opp, det er på en måte litt tungt å trekke pusten helt.

Lenke til kommentar
får dere krampe i legga av å strekke dere etter dere har sovi? :dontgetit:

Det skjer ofte til meg. For ca en uke siden så kjentes det ut som leggen skulle eksplodere. Leggmuskelen trakk seg sammen til en bitteliten klump - smertene var helt ubeskrivelige i omtrent ett minutt. Jeg begynte nesten å gråte faktisk.

da er det no gæli med beina deres :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...