Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke jeg heller. Og det suger. Har lyst men kan/vil ikke likevel. Så får holde meg til kong alkohol.
Tja, vi klarer oss uten, gjør vi ikke? :)

Men det hadde vært greit, enkelte ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke melisma. Sorry mac men der går grensen.

hah! du hadde kommet logrende med en gang jeg hadde knipsa.. kjærlighet begynner med krangel vet du :innocent:

Skrevet
hah! du hadde kommet logrende med en gang jeg hadde knipsa.. kjærlighet begynner med krangel vet du :innocent:

Zomg. Skummelt rett det der. :ph34r:

Skrevet
Man kunne sluppet unna mye tanker hvertfall.
Klart det, men alikevel. Man får det ikke verre enn det man selv vil. :)

Melisma: Haha, test det ut! :D

Skrevet
Faen da... Driver du å søker etter brukernavnet ditt eller? :p

Nei dessverre så er det sånn at jeg ikke klarer å connecte med noen som jeg er grunnleggende uenig med. Og for å være ærlig. Det er ikke mye vi er enig i.

No offence

Skrevet

Dere trenger ikke rake ned på meg fordi alle blir vårkåte, og får lyst på røyk når jeg kommer...

kan ikke noe for det liksom...

Skrevet (endret)
Dere er alle en gjeng sopere! jeg er bedre enn dere i alt!!!!!!

Var det en comment til min signature?

LINK

Bildeteksten der oppsumerer det jeg savner av spirit i Norge. God bless the USA.

EDIT: Blir det ikke automatisk link lenger?

Endret av PlatinumFlyer
Skrevet
Dere trenger ikke rake ned på meg fordi alle blir vårkåte, og får lyst på røyk når jeg kommer...

kan ikke noe for det liksom...

*host* Det er Lars som er verst, i alle fall ang den vårkåtgreia. :whistle:

Skrevet (endret)
*host* Det er Lars som er verst, i alle fall ang den vårkåtgreia. :whistle:

Barnslige er dere også... skylder på alle andre.

Jeg kan endre tema med å si, jeg får ferie på fredag : )

:D

lars: Høstkåt, vinterkåt, sommerkåt...

Endret av Tee_C
Skrevet

Hylo: haha I will!! :p

L4r5: greit nok, vi er uenig i MYE her på forumet. Men jeg kan love deg, du og jeg hadde hatt det så sinnsykt morsomt på vors :D pluss at du tydeligvis er hemmelig forelska i meg.. og jeg skjønner deg godt jeg!

Moahaha *ond latter*

Skrevet
L4r5: greit nok, vi er uenig i MYE her på forumet. Men jeg kan love deg, du og jeg hadde hatt det så sinnsykt morsomt på vors :D pluss at du tydeligvis er hemmelig forelska i meg.. og jeg skjønner deg godt jeg!

Moahaha *ond latter*

Ok. Jeg innrømmer det. Jeg hadde digga å diskutere med deg på et vorspiel. Men det er bare fordi vi er så grunnleggende uenig.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...