Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksamen i kjemi i morgen. *nerver*

Men skal først ut å kjefte på min illeluktende roomie som nå sitter å ler høyt og hører på noe jallamusikk. Må jo få litt søvn også.

Skrevet
Eksamen i kjemi i morgen. *nerver*

Men skal først ut å kjefte på min illeluktende roomie som nå sitter å ler høyt og hører på noe jallamusikk. Må jo få litt søvn også.

Jeg kan ikke si jeg er sjalu. Du får ha lykke til!

Skrevet

Jobb klokken 15 i morgen, men tror jeg legger meg nå, så rekker jeg en tur til Expert, og forhåpentligvis en omvei så jeg havner langt unna BilXtra, samt å ta sol.

Blir bra det. (Y)

Skrevet

trur du har litt stor skrift i signaturen din, SurfingElite.

God morgen folkens. Jeg skal visst ikke til kr.sand før i neste uke fant jeg ut. haha. også fri etter skolen i dag :wee:

Skrevet

Herregud så trøtt jeg er. Kunne ha lagt meg i stolen her og sovet. Tror det kommer til å bli myyyye kaffe i dag gitt.

Snille folk som nesten driver å vekker meg :p

Skrevet

God morgen folkens. Jeg er ikke trøtt i dag, jeg har rukket å ta en dusj før jeg dro på jobb i dag for første gang på lange tider. Ja, jeg dusjer om kvelden fremfor om morgenen. I går kveld orka jeg ikke fordi jeg satt å spilte WoW og så på snooker, derfor måtte jeg opp en halv time tidligere i dag. Kjenner at hodet er litt tungt da, men jeg er ikke overstadig trøtt på noen som helst måte.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...