Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faen så stress å bestille billetter på nett! Kommer ikke inn på serveren! :(

LOLO u suk.

Forbereder meg på qwl stuf.

Prøv å komme inn på siden selv da! Seriøst INGEN har greid å bestille billett på de 20 min de skal ha vært "ute".

Skrevet (endret)
Er du same mikkel ?

Man trenger ikke være same selv om man heter Mikkel xD

Det er ganske høy sameprosent blant de som heter mikkel da

Endret av Addan
Skrevet
Prøv å komme inn på siden selv da! Seriøst INGEN har greid å bestille billett på de 20 min de skal ha vært "ute".

Billett til hva egentlig?

Skrevet

Jeg har lyst på billetter til Metallica, men de blir sikkert revet bort på null komma null, og så treig jeg er er de garantert borte nå... Ble vel lagt ut i februar eller noe?

Til bergen eller hvor det er de kommer

Skrevet
Jeg har lyst på billetter til Metallica, men de blir sikkert revet bort på null komma null, og så treig jeg er er de garantert borte nå... Ble vel lagt ut i februar eller noe?

Til bergen eller hvor det er de kommer

De forsvant dessverre på noen timer.

Skrevet (endret)

Hvor skal man egentlig få tak i billetter til Metallica? Må jeg være medlem i fanklubb på hjemmesiden deres? Eller må jeg ligge i kø utenfor et eller annet sted i to uker?

edit: Her kanskje? Ticketmaster

Endret av -drugiS-
Skrevet
Hvor skal man egentlig få tak i billetter til Metallica? Må jeg være medlem i fanklubb på hjemmesiden deres? Eller må jeg ligge i kø utenfor et eller annet sted i to uker?

edit: Her kanskje? Ticketmaster

Eller du kan prøve deg på finn.no slik at de som fikk tak i biletter kan tjene penger på å selge dem videre. =)

Skrevet

Vel, det er strålende solskinn her nede og, jeg for min del skal tilbringe dagen i et kapell, før jeg senere i dag skal spille i premieren på forestillingen "Jorda rundt på 80 dager" som vi skal spille i Tønsberg, kom og se de som vil(se signatur). :D

@fargoth: Jeg er redd for at noe av det samme kommer til å skje. Men vi får kjempe mot! Men det er jo en kjent sak at når ting blir for stort, går alt i kaos.

Tror jeg husker at det en 5 stk i klassen min som skulle bestille til en konsert, de satt seg nærmest på F5 for å være raskt ute.

Skrevet

Derfor vurderer jeg dem, men jeg kjenner ingen som liker Metallica, og jeg tviler på at jeg drar til Bergen alene.

Alle vennene mine:

"Ææææsj! Rock!" *setter på litt trance eller boyband på iPoden*

"Det er jo bare bråk, hvorfor hører du på det?"

sukk...

Skrevet

Jeg misliker folk som er sånn. Det er greit å ikke like en type musikk men når du konsekvent kaller all metal for brøl, skrik og satanmusikk, sier det litt om dine musikkunnskaper. Du klarer nok å få noen med deg på konserten. Men pass opp, om billetter er veldig billige kan de være fake.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...