Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Kan noen gi meg et lite sammendrag av kveldens hendelser? Har fredrik blitt triggerhappy? Noen kjente (og muligens kjære) som har tatt ferie? Har l4r5 stor tiss?

19cm.

Så ikke enorm.

Endret av L4r5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Wait. Da dukker det opp et nytt spørmål. Øøøøh. Hvorfor har Nevrotica en barnebibel? Oo
Type sånn som man får utdelt på skole og slikt. x)
Skrevet
Du har jo pupper jo! :dontgetit:

Jamen man kan ikke akkurat drive å skryte av hvor lange de er :p Og de er ikke sååå gøye å leke med :innocent:

Pupper ikke gøy å leke med? Det var nytt for meg.

Gjest medlem-77217
Skrevet
flere? hvor mange har du banna hittil i dag, fredrik?

Ikke flere enn det som var nødvendig.

Sterotype moderatorsvar.

Skrevet
Noen som vil joine meg i senga? Føles så bortkastet å la halvparten stå ubrukt...

Vel. Jeg PRØVDE å svare på annonsen din i prostutisjonstråden. Men du godtok aldri budet mitt. :(

Skrevet
Du har jo pupper jo! :dontgetit:

Jamen man kan ikke akkurat drive å skryte av hvor lange de er :p Og de er ikke sååå gøye å leke med :innocent:

Om puppene dine er 50cm lange kan man begynne å skryte jo. Ekleste puppene ever. Er jo noen som liker å skryte av sånt også =)

Skrevet
Noen som vil joine meg i senga? Føles så bortkastet å la halvparten stå ubrukt...

Vel. Jeg PRØVDE å svare på annonsen din i prostutisjonstråden. Men du godtok aldri budet mitt. :(

Oi, hvordan i all verden kan jeg ha klart å unngå det.

*lete i p.tråden*

Skrevet
Om puppene dine er 50cm lange kan man begynne å skryte jo. Ekleste puppene ever. Er jo noen som liker å skryte av sånt også =)

Sant, men jeg er ikke i nærheten engang. Puppene mine er faktisk ganske greie, eller hva Espen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...