Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ryktene skal ha det til at det skjer noe kult i livet ditt, P. Stemmer det? Nei, egentlig ikke, kommer vel litt ann på øyet som ser det. Men jeg skal bli pappa
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Nei, egentlig ikke, kommer vel litt ann på øyet som ser det. Men jeg skal bli pappa Det er da kult nok. Hvem er den utvalgte avlspurka?
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg skal også snart frisørisere meg, men frisøren min er så femi og ekkel at jeg ikke vil =(Jeg kan frisørisere deg. Jeg er faktisk ganske brukbar med en frisørsaks. Spørs litt på hva du vil ha, den standard "kort med voks i så det står opp"-klippen 98% av guttene på skolen min har for tiden tror jeg ikke jeg hadde klart om det brant, men det meste annet klarer jeg ganske brukbart.
Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ryktene skal ha det til at det skjer noe kult i livet ditt, P. Stemmer det? Nei, egentlig ikke, kommer vel litt ann på øyet som ser det. Men jeg skal bli pappa
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Nei, egentlig ikke, kommer vel litt ann på øyet som ser det. Men jeg skal bli pappa Ja, fikk det med meg i stad. Gratla. Og hvem er den utkårede avlspurka?
Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Ryktene skal ha det til at det skjer noe kult i livet ditt, P. Stemmer det? Nei, egentlig ikke, kommer vel litt ann på øyet som ser det. Men jeg skal bli pappa Endret 15. april 2008 av Den store P
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Noe sier meg at Den store P sin internett-forbindelse har fått hikke eller noe.
Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Hahahah!! Hva faen Det er eks'en min.. Så ja.. Endret 15. april 2008 av Den store P
NgZ Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg tror jeg må ha et bilde. Teh mobile er klikk. Men det ble ikke bra. For standard, og den skillelinjen mellom sidene og resten greide hun å føkke opp grundig. Jeg pekte bare ti-femten ganger hvor den skulle gå og forklarte hvordan den skulle være. >.<
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ja, da er du stuck med hu. Når dere har blanda DNA på den måten så er man bundet. Men gratla ... Unger er mer kos enn man tror på forhånd.
NgZ Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Nei, egentlig ikke, kommer vel litt ann på øyet som ser det. Men jeg skal bli pappa Hør hun ikke fått med seg at det finnes alternativer? oO
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hahaha! :!: Fantastisk. Gah, begravelse på torsdag.
Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Ja, da er du stuck med hu. Når dere har blanda DNA på den måten så er man bundet. Men gratla ... Unger er mer kos enn man tror på forhånd. Neida Takker, ja vil jo tro det, egentlig så bryr jeg meg ikke så særlig, dene ene veien eller den andre Jeg skal jo selvfølgelig være der og bla, bla, men egentlig kunne jeg ikke brydd meg mindre @NgZ, ho ville ikke.. Så jeg begynte å leke med strikkepinner og kleshengere, men da ble ho sur.. Så prøvde jeg å dytte ho utfor trappa.. Det gikk ikke, så prøvde jeg å sparke ho i magen, funka også dårlig. Sier til ho hele tiden at det ikke er forseint osv. Det var en fin trapp! Og forskjellige haduken og falkon punch, ho tar ikke helt de siste men Endret 15. april 2008 av Den store P
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Gawd! Jeg forsov meg til møtet jeg skulle på >< Vel, ingenting å gjøre med det og da slipper jeg å gå ut i dag, w00t!
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Fittesatan anarkikommando, radarkaos, kraftkommando! ...Jeg hører på soundtracket til Mannen som Elsket Yngve. Aah. Mathias Rust Band.
Nie Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Faen Becca. Nå fikk jeg den på hjernen. :< Og i dag er Grethen blitt til en Kristoffer. Fasinerende. Og Nikons målgruppe i Coolpix S500-reklamen er alkoholikere, for det står vin på bordet. Mediaelever skal sjekkes opp lommemannen-style, bare bytt ut godteriet med et kamera. Og en klamydiatest for menn er smertefull. Jah. Jeg tror det var det jeg har lært i dag.
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Og i dag er Grethen blitt til en Kristoffer. Fasinerende. Og Nikons målgruppe i Coolpix S500-reklamen er alkoholikere, for det står vin på bordet. Mediaelever skal sjekkes opp lommemannen-style, bare bytt ut godteriet med et kamera. Og en klamydiatest for menn er smertefull. Jah. Jeg tror det var det jeg har lært i dag. Ingen hadde klart å lure meg lommemannen-style med et kamera. Med mindre det var et D3, selvsagt. o0Og jeg visste at klamydiatester for menn er smertefulle. Den for kjønnsvorter og. Testen gjør visst mer vondt enn syren de bruker til å svi av vortene. Og jeg vil ikke ha et coolpix S500, men jeg kunne godt tenkt meg vin.
Anbefalte innlegg