Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nie... jeg er skuffet over dårlig service her...

jeg fikk ikke de eskene jeg :(

Esker?

jeg bestillte is dronning i går....

men fikk aldri non :(

(nie er is dronningen)

Endret av NerosMind
Skrevet

PepsiCo, si hva du vil.

De ender alltid opp med å sladre til foreldra sine, og så blir det pes og styr og jeg må gå under jorden (les: gjemme meg på rommet mitt) en måneds tid uten kontakt med verdenen utenfor.

Skrevet
PepsiCo, si hva du vil.

De ender alltid opp med å sladre til foreldra sine, og så blir det pes og styr og jeg må gå under jorden (les: gjemme meg på rommet mitt) en måneds tid uten kontakt med verdenen utenfor.

Mye tryggere me de som akkurat er lovlig da

Skrevet
PepsiCo, si hva du vil.

Pøht. Neste gang prøv: "men vi elsker jo hverandre, du vil vel ikke at jeg skal i fengsel? :innocent: "

Skrevet
PepsiCo, si hva du vil.

Det er sånn det er for de som er glad i småjenter. Jeg personlig synes det er sykelig ekkelt, og moralsk forkastelig. Mao. har jeg alle forutsetninger for å ikke like deg :)

Skrevet
Noen som har noen bra flash games og spille, har data time denne timen. ;)

spill portal!

det eier :D

du finner det på armorgames.com

Skrevet
Det er sånn det er for de som er glad i småjenter. Jeg personlig synes det er sykelig ekkelt, og moralsk forkastelig. Mao. har jeg alle forutsetninger for å ikke like deg :)

Fuckin' milfhunter :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...