K.. Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Daniel: Tjaa, er du all about the physics kan du jo ta fysmat? Liker du kjemi er det egen sivinglinje for det.. arrh.. ... men føler du at du har valgt HELT feil såå er det ikke så stress å bytte sivinglinje iløpet av førsteåret. Skarstad: Så gøy. hvilken linje? Endret 7. april 2008 av Knut Erik
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvordan får jeg te til å smake godt? Knut Erik, joda. Egentlig. Jeg har i alle fall ikke sommerferie før 16. mai Kibs: Hæ? Hva nå?
Piratpjokken Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) ca 2 dl vann (vanlig kopp), 3 sukketter, kanskje en bit lime på kanten av koppen for en sursøt smak. De bruker melk i England, men jeg vet ikke Har holdt meg til tradisjonell te siden jeg var 4 år. edit: Nå fikk jeg lyst på en kopp te! *surre seg bort til teen* Endret 7. april 2008 av Petersk91
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Kibs: Hæ? Hva nå? Du sa at de andre på gruppa di var syke. Du er også syk, eller har du glemt det?
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 I farten, ja. Men de er sykere enn meg. Vel, han ene - lederen - er i alle fall. Nestlederen er bare opptatt av typen og leiligheta og de to andre har lang skolevei og gidder ikke komme om ikke lederen er der
Skarstard Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Skarstad: Så gøy. hvilken linje? Vel, ifølge nettsidene til NTNU er det "et økende behov for kvalifiserte lærere i Norge, særlig innen språkfagene", så jeg vurderer femårig lærerutdanning med mastergrad i språk.
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Det høres virkelig ut som noe for deg, Skarstad. Bare du ikke blir utbrent pga. det generelt sett dårlige nivået på elevene dine etterpå.
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Åh, jeg vil også inn på UiB. Skulle ha skjerpa meg karaktermessig og ikke stolt på at karakterer ikke teller så mye som orden og oppførsel
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Åh, jeg vil også inn på UiB.Skulle ha skjerpa meg karaktermessig og ikke stolt på at karakterer ikke teller så mye som orden og oppførsel Kan ikke du bare flytte til Bergen, da? Jeg kommer sikkert ikke inn jeg heller, da, men jeg har heldigvis ett år på meg, så hvis noen fag gir ekstremt dårlig karakter nå, så har jeg en liten sjanse.
Ferchie Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hmm, jeg er enig, skarstad hadde nok blitt en god lærer.. Hvordan er du generelt blant folk da skarstad?
K.. Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Vel, ifølge nettsidene til NTNU er det "et økende behov for kvalifiserte lærere i Norge, særlig innen språkfagene", så jeg vurderer femårig lærerutdanning med mastergrad i språk.Stemmer vel det. Tenker litt i de baner selv sånn... bli lærer. Realfagslærer.
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jiihihihihohohohahaha.. >.< Flere eksamener som kommer, tentamer osv osv, livet kommer til å gå TIL HELVETE, HELVETE! HØRER DU? HELVETE! Waho, livet er så bra nå for tiden.. ^^
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Unni skal gå snart. :< Men vi har funnet telt til Hove. Det er to soverom og oppholdsrom meg og henne kan stå i \o/
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Unni skal gå snart. :<Men vi har funnet telt til Hove. Det er to soverom og oppholdsrom meg og henne kan stå i \o/ Meg og henne? Oo
Datasmurf Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Åh, jeg vil også inn på UiB.Skulle ha skjerpa meg karaktermessig og ikke stolt på at karakterer ikke teller så mye som orden og oppførsel Kan ikke du bare flytte til Bergen, da? Jeg kommer sikkert ikke inn jeg heller, da, men jeg har heldigvis ett år på meg, så hvis noen fag gir ekstremt dårlig karakter nå, så har jeg en liten sjanse. Vel, jeg har en gang sagt at jeg aldri skal bo i Bergen (noe jeg likevel hadde brutt om jeg hadde kommet inn på UiB), og har mer eller mindre lovt farmor at neste gang jeg flytter skal det bli til Lars Vaages Gate 1, 4009 STAVANGER Men jeg kan fullføre mine evige planer om å dra dit på ferie? Har bare planlagt det i 9-10 år nå
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Vel, jeg har en gang sagt at jeg aldri skal bo i Bergen (noe jeg likevel hadde brutt om jeg hadde kommet inn på UiB), og har mer eller mindre lovt farmor at neste gang jeg flytter skal det bli til Lars Vaages Gate 1, 4009 STAVANGER Men jeg kan fullføre mine evige planer om å dra dit på ferie? Har bare planlagt det i 9-10 år nå Det funker. Du får gjøre det en gang jeg er der, da.
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Ja, som i at takhøyden er 1.70, ingen av oss er høyere enn det og kan stå der? XD
Bytex Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Nei og nei, er klokken 21 allerede! Best å komme seg i seng! Godnatt, apekatter.
Anbefalte innlegg