Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Daniel: Tjaa, er du all about the physics kan du jo ta fysmat? Liker du kjemi er det egen sivinglinje for det.. arrh..

... men føler du at du har valgt HELT feil såå er det ikke så stress å bytte sivinglinje iløpet av førsteåret.

Skarstad: Så gøy. :wee: hvilken linje?

Endret av Knut Erik
Skrevet (endret)

ca 2 dl vann (vanlig kopp), 3 sukketter, kanskje en bit lime på kanten av koppen for en sursøt smak.

De bruker melk i England, men jeg vet ikke :dontgetit:

Har holdt meg til tradisjonell te siden jeg var 4 år.

edit:

Nå fikk jeg lyst på en kopp te!

*surre seg bort til teen*

Endret av Petersk91
Skrevet

I farten, ja.

Men de er sykere enn meg.

Vel, han ene - lederen - er i alle fall.

Nestlederen er bare opptatt av typen og leiligheta og de to andre har lang skolevei og gidder ikke komme om ikke lederen er der :p

Skrevet
Skarstad: Så gøy. :wee: hvilken linje?

Vel, ifølge nettsidene til NTNU er det "et økende behov for kvalifiserte lærere i Norge, særlig innen språkfagene", så jeg vurderer femårig lærerutdanning med mastergrad i språk.

Skrevet

Det høres virkelig ut som noe for deg, Skarstad. Bare du ikke blir utbrent pga. det generelt sett dårlige nivået på elevene dine etterpå.

Skrevet
Åh, jeg vil også inn på UiB.

Skulle ha skjerpa meg karaktermessig og ikke stolt på at karakterer ikke teller så mye som orden og oppførsel :p

Kan ikke du bare flytte til Bergen, da? :p

Jeg kommer sikkert ikke inn jeg heller, da, men jeg har heldigvis ett år på meg, så hvis noen fag gir ekstremt dårlig karakter nå, så har jeg en liten sjanse.

Skrevet
Vel, ifølge nettsidene til NTNU er det "et økende behov for kvalifiserte lærere i Norge, særlig innen språkfagene", så jeg vurderer femårig lærerutdanning med mastergrad i språk.
Stemmer vel det. Tenker litt i de baner selv sånn... bli lærer. :wee: Realfagslærer.
Skrevet
Unni skal gå snart. :<

Men vi har funnet telt til Hove. :love:

Det er to soverom og oppholdsrom meg og henne kan stå i \o/

Meg og henne? Oo

Skrevet
Åh, jeg vil også inn på UiB.

Skulle ha skjerpa meg karaktermessig og ikke stolt på at karakterer ikke teller så mye som orden og oppførsel :p

Kan ikke du bare flytte til Bergen, da? :p

Jeg kommer sikkert ikke inn jeg heller, da, men jeg har heldigvis ett år på meg, så hvis noen fag gir ekstremt dårlig karakter nå, så har jeg en liten sjanse.

Vel, jeg har en gang sagt at jeg aldri skal bo i Bergen (noe jeg likevel hadde brutt om jeg hadde kommet inn på UiB), og har mer eller mindre lovt farmor at neste gang jeg flytter skal det bli til Lars Vaages Gate 1, 4009 STAVANGER :p

Men jeg kan fullføre mine evige planer om å dra dit på ferie?

Har bare planlagt det i 9-10 år nå :p

Skrevet
Vel, jeg har en gang sagt at jeg aldri skal bo i Bergen (noe jeg likevel hadde brutt om jeg hadde kommet inn på UiB), og har mer eller mindre lovt farmor at neste gang jeg flytter skal det bli til Lars Vaages Gate 1, 4009 STAVANGER :p

Men jeg kan fullføre mine evige planer om å dra dit på ferie?

Har bare planlagt det i 9-10 år nå :p

Det funker. Du får gjøre det en gang jeg er der, da. :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...