Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du skremmer meg... vakke meningen med paien =( men brownies vil jeg ha, still.

Vent litt foresten? er fjellovergangen fremdeles stengt? Om de er det, så må jeg nesten ta bilen til naboen isteden :)

Skrevet
det hadde jo mange i so6 også da...

Det kan godt være. Jeg har i alle fall fått inntrykk at en større del av hovedbrukergruppen kjenner hverandre nå, men, altså, den gruppen har kanskje blitt litt mindre.

Skrevet (endret)
*danse vilt sammen med lars* :D
La oss danse litt for moderatorene også. Denne er dedikert til dem:

Se filmen hos Youtube

:O

*danse rundt*

eller, jeg er ikke moderator. *furte*

Edit: fantes det ikke et SO7?

jeg er 10000% sikker på at jeg har sett den!

eller kanskje det bare var en bruker som lagde den... :S

Endret av Kexxy er sexxy!
Skrevet
Du skremmer meg... vakke meningen med paien =( men brownies vil jeg ha, still.

Vent litt foresten? er fjellovergangen fremdeles stengt? Om de er det, så må jeg nesten ta bilen til naboen isteden :)

Nei den er fint åpen. Står klar med noen brødskiver til deg når du kommer her, jeg. Noras hjemmelagde syltetøy på. :) Kan også få brunost om du vil ha?
Skrevet
Det kan godt være. Jeg har i alle fall fått inntrykk at en større del av hovedbrukergruppen kjenner hverandre nå, men, altså, den gruppen har kanskje blitt litt mindre.
Det er færre som benytter DnFk fast, og de som er aktive er vel av "den harde kjernen" ja... Litt synd :(

Nei den er fint åpen. Står klar med noen brødskiver til deg når du kommer her, jeg. Noras hjemmelagde syltetøy på. :) Kan også få brunost om du vil ha?

Frister veldig... Loff eller kneip?

Skrevet (endret)
Det er færre som benytter DnFk fast, og de som er aktive er vel av "den harde kjernen" ja... Litt synd :(

Frister veldig... Loff eller kneip?

Loff fra Bakeren. Ferskt.

Endret av Riot™
Skrevet (endret)

Av og til blir mine spøker gjort redundante før de kommer ut av min munn.

Endret av Skarstad
Skrevet
:O

*danse rundt*

eller, jeg er ikke moderator. *furte*

Edit: fantes det ikke et SO7?

jeg er 10000% sikker på at jeg har sett den!

eller kanskje det bare var en bruker som lagde den... :S

Det er jo vi som danser den dansen FOR moderatorene. Hør på teksten da mann!

Og SO7 var det en bruker som startet. Den fikk et relativt kort liv for å si den sånn.

Skrevet
Hovedforskjellen mellom her og SO er at det er en klikk med folk som gjør alt de kan for å jage vekk nykommere. Da blir det bare de 5-6-7 folka som snakker her. De bryter ned nykommerne ved å plukke fra hverandre alt de skriver, kjefter og smeller. Da stikker de bare igjen, og tilslutt er det bare hardcore-folka igjen. Mao lite å snakke om.

Noen blir veldig territoriale her.

Hey, jeg er da fortsatt her! :mrgreen:

Skrevet
Hadde jeg vist hva det betydde, så hadde jeg svart :p

Riot: det er ikke varmt når jeg kommer da da :(

Skrevet
Hadde jeg vist hva det betydde, så hadde jeg svart :p
Overflødig er vel den riktigste oversettelsen her. Men om vi snakker om nettverksredundanse så er det noe helt annet.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...