Stoop kid Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Tror det ville vært "ich wurde ganz schnell zu Hause fahren.", uten at jeg er noen ekspert jeg heller.
Stoop kid Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) You sunk my battleship. Det stemmer, når jeg tenker meg om. Var først og fremst ordstillingen jeg skulle rette på! Endret 7. april 2008 av Quicko
Sidious Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Quicko: Ja, det er sjelden jeg våger å eksperimentere. Lager vanligvis ganske simpel mat; kyllingstrimler og ris, makaroni og kjöttdeig o.l. Ganske vanlig hybelmat. Quayle: Jeg har faktisk hermetisk mais her. Kanskje jeg skal putte litt i gratengen?
L4r5 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 You sunk my battleship. Det stemmer, når jeg tenker meg om. Var først og fremst ordstillingen jeg skulle rette på! Jippi. Da var ikke tysktimene totalt bortkastet likevel. Angrep 15-åring med ett pinnsvin :!: Jadda... Lol!
Demantios Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Angrep 15-åring med ett pinnsvin :!: Jadda... - Gjerningsmannen ble arrestert kort tid etter for legemsfornærmelse med våpen, nemlig pinnsvinet, sier politimannen. Tror jeg skal skaffe meg våpenkortet på pinnsvin Endret 7. april 2008 av PepsiCo
Stoop kid Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg har den siste tida spist 2 retter: Hjemmelagd pizza og taco. Jeg steker 1,5kg-2kg kyllingkjøtt med mye tacokrydder om gangen, så trenger jeg ikke bruke særlig tid på det. Taco kan du allerede lage. Pizza: Kjøp en ferdiglagd bunn du vet smaker godt, dekk overflaten med tomatpure, strø på krydder/salt, dekk flaten igjen med oppskåret flat skinke (liker ikke terninger noe særlig), og så kyllingbiter/tomat/ost/diverse andre grønnsaker dersom du liker det. Topp det hele med litt mer krydder, og stek til bunnen er gyllenbrun, eller ta den ut før osten svartner. Taco(grateng):Dersom du følger rådet om knuste nacho chips-skiver, så synes jeg det er bedre å enten steke dem separat, ta dem i microen eller i verste fall ta dem rett ut fra posen. Om de blander seg med osten i ovnen blir de myke og ekle. Endret 7. april 2008 av Quicko
henbruas Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Legemsfornærmelse med våpen. Endret 7. april 2008 av Pusur1993
edge Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Becca, vil jeg tro, hun var veldig entusiastisk overfor det spillet. Men hun vil selfølgelig bare forføre deg og snappe spillet. Faktisk
The Jester Race Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk brev med meg hjem fra skolen idag, for 7 annmerkninger i orden, og 3 i oppførsel. Hvordan skal jeg takle det når mamma får se det?
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Eheh. Heh. Jeg har sittet med angst under trappen en stund, og så kom Hans, mentoren min, og spurte "Kaffe? Eller skal jeg bare stikke?" og så satt vi og drakk kaffe og snakket i en time etc. og han mente at jeg ikke skulle ha fravær for dette, så han skal fikse det. Åh. Jeg tror jeg digger mentoren min. <3
edge Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk brev med meg hjem fra skolen idag, for 7 annmerkninger i orden, og 3 i oppførsel. Hvordan skal jeg takle det når mamma får se det? Legg det et sted du vet hun vil gå og hopp på en buss til langtvekkistan!
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Det tror jeg du har grunn til, Bekki. Gad. Vi kom nettopp på det beste egentreningsprosjektet ever. Sex.
Schjellin Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk brev med meg hjem fra skolen idag, for 7 annmerkninger i orden, og 3 i oppførsel. Hvordan skal jeg takle det når mamma får se det? Tror du kan ta det rolig, for jeg skal på konferanse i dag. Og jeg har langt over 20 annmerkinger.
Eplefe Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Noen som blir med å kjøpe klær idag? Jeg kan godt joine ;]
henbruas Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Gad. Vi kom nettopp på det beste egentreningsprosjektet ever. Sex. Er det noe en gymlærer ville godkjent?
Stoop kid Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Eplefe: Mentoren? Endret 7. april 2008 av Quicko
Kibs Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Er det noe en gymlærer ville godkjent? Kommer an på gymlæreren. Min ville nok gjort det. =/ Edit: Kanskje.... Endret 7. april 2008 av Kibs
Anbefalte innlegg