Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det noen som har noen gode oppdateringshistorier? Jeg husker jeg hadde win98 oppdatering fra win95. Men jeg hadde bare win95 oppdatering. Så når jeg skulle reinstallere så måtte jeg installere dos 6.22. Så måtte jeg installere win95 og SÅ kunne jeg installere win98.

Endret av L4r5
Skrevet (endret)
Er det noen som har noen gode oppdateringshistorier? Jeg husker jeg hadde win98 oppdatering fra win95. Men jeg hadde bare win95 oppdatering. Så når jeg skulle reinstallere så måtte jeg installere dos 6.22. Så måtte jeg installere win95 og SÅ kunne jeg installere win98.

En gang fikk jeg beskjed om å bruke "IE 5.0 eller bedre", så fungerte det hverken med FX eller Opera.

Endret av Skarstad
Skrevet (endret)

Espen: Sov godt.

skarstad: Både FX og Opera er da mye bedre enn IE5.0 eller bedre? :dontgetit:

edit: glemte at skarstad ikke har gått ut med fornavn. redigerer min post i henhold til personvern.

Endret av L4r5
Skrevet (endret)

jøss.

folk har faktisk vært stille siden halv åtte i dag :fun:

party party!

edit:

forum klokken er tydlig vis ikke stilt :)

Endret av n4w
Skrevet

Jeg har ikke godt av å være syk.

Drømmene mine inneholder alt fra titteren Uglemannen som hjemsøker meg på Orkanger og Steinkjer, samt Stavanger, og spin-off-shows fra THe Simpsons omhandlende Bart and Lisa som tar over en miniputt-stat bygd nær et fjell. Designet er litt som Shattrath City fra World of Warcraft.

Også en drøm omhandlende Family Guy og WoW. Chris og/eller Meg blir avhengig og forandrer seg og Peter og Louis blir redde. Peter bestemmer seg for å finne ut av det, åpner en konto jaddajaddajadda etc etc.

Tror jeg må videreutvikle det og sende tips til mr. Groening og mr. MacFarlane :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...