L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) edit: Flinke dere var til å ta hintet så man slapp at noen rapporterte eller noe. Endret 6. april 2008 av L4r5
Nie Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg har så grell stil. Grelle, grelle, grelle jakken. <3
Eplefe Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Sjekk de nye hjertene jeg fant: ◄3, ♥Den første var røvstygg, og den andre... Sjekk signaturen min, plox? Okeei, du er i det hjørnet i dag, ja. I' outta here! Frister å skrive "Good riddance", men jeg sitter litt stuck på hva du mener med "det hjørnet". Emohjørnet på bystasjonen?
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Næmmen Schnell er du innom i dag også? du er langt over 1% data nå tror jeg....
henbruas Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Nie, fortell i vei. Jeg var sånn fjorten år, og enda mer sinnsvak enn jeg er nå, bare at da var jeg sjenert så alkoholen hadde faktisk gigantisk virkning på oppførselen min, så kjør i vei \o/ Nå er det ikke gøy, lengre. Joda, fortell, fortell.
chokke Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Næmmen Schnell er du innom i dag også? du er langt over 1% data nå tror jeg.... Døgnet har 200 timer da ,gjøk.
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Døgnet har 200 timer da ,gjøk.Hvordan kunne jeg glemme det? *stange hue i veggen*
dysfunctional Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Håks sier (17:51): mjau [Vintage Princess] Snurrepiperier. sier (17:51): voff Skjer i dag, da? Jeg skal definitivt se søndagsfilmen i dag! Hitch.
Eplefe Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Joda, fortell, fortell.Kjapp oppsummering: Jeg drakk meg drita, drakk blodet til en random, rotet med.. to eller tre gutter (jeg er faktisk ikke sikker) og brukte egentlig resten av kvelden på å spy. n_n
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Kjapp oppsummering: Jeg drakk meg drita, drakk blodet til en random, rotet med.. to eller tre gutter (jeg er faktisk ikke sikker) og brukte egentlig resten av kvelden på å spy. n_n Ikke værre?
Eplefe Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Kjapp oppsummering: Jeg drakk meg drita, drakk blodet til en random, rotet med.. to eller tre gutter (jeg er faktisk ikke sikker) og brukte egentlig resten av kvelden på å spy. n_n Ikke værre? Nesj. Nevnte jeg at jeg var på grensen til alkoholforgiftning på en øy som ikke har legevakt og fant ut at en stein var en brukbar pute og dermed dundret huet i den selv?
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Nesj. Nevnte jeg at jeg var på grensen til alkoholforgiftning på en øy som ikke har legevakt og fant ut at en stein var en brukbar pute og dermed dundret huet i den selv?Det kunne skjedd den beste en kamerat våknet opp på en øy han... uten båt eller tøy
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) hvor? hvor? hvor er schnell?! Han er vel ute å går tur med sauene eller fyller diesel på traktoren. =) Endret 6. april 2008 av Kexxy er sexxy!
:---{D Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Når ble forumkafeen whine-tråden? De siste gangene jeg har vært her har det bare vært folk som har lagt ut om dumme ting de har gjort.
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 hvor? hvor? hvor er schnell?! Han er vel ute å går tur med sauene eller fyller diesel på traktoren. =) Han var innom en liten tur... Men han må for guds skyld holde seg borte fra traktoren! Så jo hvordan det gikk sist
Olum Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Har han måttet betale for den traktoren eller var det hans egen?
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Når ble forumkafeen whine-tråden? De siste gangene jeg har vært her har det bare vært folk som har lagt ut om dumme ting de har gjort. Må innrømme at stemningen i det siste her har vært lettere anspent. Vi får prøve å snu det. Hvordan har helgen din vært? Gjort noe hyggelig?
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Har han måttet betale for den traktoren eller var det hans egen? Var naboens traktor eller noe tror jeg... Men han slapp og betale... Han mistet også jobber på en nabogård også pga den samme episoden
Anbefalte innlegg