Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Det er jo ikke verre enn at du setter ned antall repetisjoner/serier, da.

Må ha med så mye unødig piss, treningsdagbok, gjøre rede for diverse knøl angående folk sin helse gjennom historien osv osv.

Og hvorfor ditten og datten gjøres. Greit nok å skrive at en gjør de, men hele tida "hvorfor?".

Endret av chokke
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tatt opp gang på gang. Treordsregelen er umulig å bruke på disse artikkelforumene da de blir dannet automatisk etter artikkelnavnet.

pokker da! :( jeg som skulle starte en revolusjon... :(

Skrevet

Ferdig i kattehuset, trøtt som en strømpe, kjæresten reiser til fuckings Afrika, søndag, ingenting/lite å gjøre. : |

Jeg får finne en norsk bok å lese så jeg kan gjøre klart det foredraget jeg skal holde i neste uke.

Skrevet
Ferdig i kattehuset, trøtt som en strømpe, kjæresten reiser til fuckings Afrika, søndag, ingenting/lite å gjøre. : |

Jeg får finne en norsk bok å lese så jeg kan gjøre klart det foredraget jeg skal holde i neste uke.

Hvilken bok skal du lese?

Jeg er så vanvittig sliten. Petter og jeg var på konsert i går. Også satt det seg noen slitsomme nordlendinger ved oss, som fortalte vitser og bare snakka vås. Han ene gikk med en tskjorte med "Orgasm donor" på. :ermm: Petter og jeg var et lykkelig kjærestepar den kvelden.

Skrevet
Hvilken bok skal du lese?

Jeg er så vanvittig sliten. Petter og jeg var på konsert i går. Også satt det seg noen slitsomme nordlendinger ved oss, som fortalte vitser og bare snakka vås. Han ene gikk med en tskjorte med "Orgasm donor" på. :ermm: Petter og jeg var et lykkelig kjærestepar den kvelden.

Null idé. Har sikkert noe med norsk forfatter under sengen eller i en av de tre-fire-fem bokhyllene vi har rundtom i leiligheten, liksom.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...