chokke Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Det er jo ikke verre enn at du setter ned antall repetisjoner/serier, da. Må ha med så mye unødig piss, treningsdagbok, gjøre rede for diverse knøl angående folk sin helse gjennom historien osv osv. Og hvorfor ditten og datten gjøres. Greit nok å skrive at en gjør de, men hele tida "hvorfor?". Endret 6. april 2008 av chokke
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hever redaktørene seg over reglene vi dødelige må følge? dette er ett klart brudd på treordsregelen! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935408
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hever redaktørene seg over reglene vi dødelige må følge? dette er ett klart brudd på treordsregelen! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935408 Tatt opp gang på gang. Treordsregelen er umulig å bruke på disse artikkelforumene da de blir dannet automatisk etter artikkelnavnet.
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Tatt opp gang på gang. Treordsregelen er umulig å bruke på disse artikkelforumene da de blir dannet automatisk etter artikkelnavnet. pokker da! jeg som skulle starte en revolusjon...
the_fire Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hever redaktørene seg over reglene vi dødelige må følge? dette er ett klart brudd på treordsregelen! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=935408 OMG!!!11! Call the Web Sheriff!
Fredrik Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Espen pai har fått 7 dagers utestengelse for kritikk av Hardware-nettverket.
Eplefe Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ferdig i kattehuset, trøtt som en strømpe, kjæresten reiser til fuckings Afrika, søndag, ingenting/lite å gjøre. : | Jeg får finne en norsk bok å lese så jeg kan gjøre klart det foredraget jeg skal holde i neste uke.
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Espen pai har fått 7 dagers utestengelse for kritikk av Hardware-nettverket.Det synes jeg er dårlig gjort *sette opp ny bruker med annen IP*
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ferdig i kattehuset, trøtt som en strømpe, kjæresten reiser til fuckings Afrika, søndag, ingenting/lite å gjøre. : |Jeg får finne en norsk bok å lese så jeg kan gjøre klart det foredraget jeg skal holde i neste uke. Hvilken bok skal du lese? Jeg er så vanvittig sliten. Petter og jeg var på konsert i går. Også satt det seg noen slitsomme nordlendinger ved oss, som fortalte vitser og bare snakka vås. Han ene gikk med en tskjorte med "Orgasm donor" på. Petter og jeg var et lykkelig kjærestepar den kvelden.
Eplefe Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hvilken bok skal du lese? Jeg er så vanvittig sliten. Petter og jeg var på konsert i går. Også satt det seg noen slitsomme nordlendinger ved oss, som fortalte vitser og bare snakka vås. Han ene gikk med en tskjorte med "Orgasm donor" på. Petter og jeg var et lykkelig kjærestepar den kvelden. Null idé. Har sikkert noe med norsk forfatter under sengen eller i en av de tre-fire-fem bokhyllene vi har rundtom i leiligheten, liksom.
KKake Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Espen pai har fått 7 dagers utestengelse for kritikk av Hardware-nettverket. Noen som sa Kina under Mao?
j-- Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 *peke på og le* *sperme på* Så liten tiss??!! *peke på og le*
henbruas Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Espen pai har fått 7 dagers utestengelse for kritikk av Hardware-nettverket. Noen som sa Kina under Mao? Mao ville sikkert fått han skutt, han.
Anbefalte innlegg