Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

jeg har sovet i hele dag

fra 2-tiden wtf :(

Skrevet

Endelig har de åpnet fiber så jeg har 25/25mbit, happy days tenker jeg.

Men neida.... får av en eller annen grunn så høy ping på cs at jeg ikke kan spille, og downloads utnytter ihvertfall ikke hele båndbredden :realmad:

Skrevet

Jeg er så kul at jeg ikke har eller trenger bil.

Du må ikke trenge bil for å ha bil. Men det er definitivt kulere å ikke ha det. Jeg er oppriktig glad i kollektivtrafikk.

Skrevet

Da bor dere et helt annet sted enn meg ihvertfall.

Kollektivtrafikken her er utrolig dårlig, og har brukt det 3-4 ganger siden jeg fikk bil og var ikke veldig imponert.

De har fått kortterminal på bussen da, det var et steg i riktig retning.

Skrevet (endret)

Jeg tar tog overalt jeg trenger, bor midt i drammen. Jobber i Asker, som er 10 min unna med tog. Skal jeg til oslo en tur: tog flere ganger i timen. Skal jeg til svenskegrensa for å hamstre brus og dasspapir drar jeg med en kollega. No sweat.

Jeg digger å gå rundt også.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Asker tapte seg stort når Supergrillen flyttet til langtvekkistan. Har bodd i Asker 3-4 år også. 5. året i Drammen og stortrives her.

Endret av Bytex
Skrevet

Hvis jeg tar buss føler jeg meg som underklasse

Det er trolig fordi du har et mindreverdighetskompleks. Vi lever dessverre i en tid der sammenhengen mellom klasse og transportmiddel er rimelig vag.

Skrevet

Asker tapte seg stort når Supergrillen flyttet til langtvekkistan. Har bodd i Asker 3-4 år også. 5. året i Drammen og stortrives her.

Syns Asker har en slik fasade hengende over seg. Store, flotte hus med imponerende hager. Men bak dørene skjer det mer enn man skulle tro. Og jeg opplevde at folk generelt var mye hyggeligere i Drammen.

Ski <3 Så greit og sentralt.

• Liker 2
Skrevet

Å Vestland, Vestland! Når eg ser deg slik
med fagre fjell og fjord og tronge vik,
det stig i all sin venleik stort og vilt
og atter møter meg så mjukt og mildt.

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive