Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet nå ikke det, det er da fortsatt en del i den opprinnelige #hw-kanalen, samt skremmende mange på #diskusjon.no på EFnet. Uvisst av hvilken grunn, men på den positive siden lever IRC i beste velgående.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"en del" vil si 3-4 karer som ikke klarer å gi slipp på nostalgien. Inkludert deg. Jeg bare husker den første tiden gikk mest på folk som sutra over å ikke få modstatus.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Savner de MSN rommene. Det var kvalitet chat, der kunne du komme i samtale med artister og litt av hvert. Husker vi hadde quiz med en kjent rockemusiker inni der. Men de ble forbudt utenfor Usa en gang.

Endret av Delvis
Skrevet (endret)

"en del" vil si 3-4 karer som ikke klarer å gi slipp på nostalgien. Inkludert deg. Jeg bare husker den første tiden gikk mest på folk som sutra over å ikke få modstatus.

En del vil si mer enn ti folk, men det kan jeg jo enkelt sjekke når jeg kommer hjem fra jobb.

e: Knewt, strikk meg en slik:

4ddcb93455a9d8a92a64125a6161debc.jpg

Pliiis, 'a.

Endret av Datasmurf
Skrevet

Walla hvitinger! Facebooken min har tydeligvis blitt prøvd hacket fra Sarpsborg. Jeg måtte gjennom noe fæla styr ved å gjennkjenne fb vennene mine for så å fornye passordet mitt. Er dette legit?

Skrevet

Walla hvitinger! Facebooken min har tydeligvis blitt prøvd hacket fra Sarpsborg. Jeg måtte gjennom noe fæla styr ved å gjennkjenne fb vennene mine for så å fornye passordet mitt. Er dette legit?

Jeg innrømmer det :( Det var meg. Kjeda meg i helgen.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Og tollgrensen blir 500 yes

Skrevet

Husk at dette er forslag. De skal til behandling først med andre partier i stortinget, så det er ikke sikkert det går igjennom alt det som er framlagt i dag.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Siv klarer sikkert å overtale de med den forferdelige røykestemmen :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...