Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Fordi kjenner han bare over nett og bor såå langt unna why is lifeso hard

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Ja buhu

Fant nettopp nakenbilder av meg selv på nettet grr:@ jaja fortjener det vel i guess :(

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Vetikke

Bryr meg egentlig ikke så mye så lenge de ikke er koblet til mitt ekte navn, men erjo litt kjipt å tenke på at de kommer til å være der for alltid

• Liker 1
Skrevet

Greit det så lenge de ikke viser ansikt, da kan jo folk "falle" over det. Ikke lette greier. Vel da ligger de der til du blir eldre! Så kan du mimre :p

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Haha ja

Koselig å mimre over det når jeg er 50 as

• Liker 1
Skrevet

Wee, klarte å stå opp tidlig i dag. Viljestyrke ftw. :D

Tommel opp. Jeg klarer helt fint å stå opp tidlig hver dag når jeg skal på jobb og lignende, men aldri i verden om jeg har viljestyrke nok til å stå opp tidlig når jeg ikke må.
Skrevet

Jeg prøver så godt jeg kan å stå opp tidlig når jeg ikke må fordi jeg ikke liker å kaste bort halve dagen på å sove.

Problemet er at jeg elsker å sove, i alle fall mens jeg sover. :p Og kombiner det med at jeg er forferdelig treg med å komme meg opp av sengen om morgenen, så er det vanskelig for meg å stå opp tidlig, uansett om jeg må eller ikke. Hovedproblemet ligger nok i at jeg nesten ALDRI våkner opplagt. Alltid tung som faen i hodet og kroppen. Bare noen få ganger jeg presterer å våkne opplagt, og det er uten unntak alltid en dag jeg har fri.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...