Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst til å kvele de fliseleggerne i etasjen over nå ass.

Først 3 dager med konstant ulevelig trykkluftbor, og nå 4-5 dager med smådrilling både her og der.

Kan de ikek bare gjøre seg ferdig med den dere drillingen snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usaklig sulten. Altfor lenge til lunsj.

Pr0 tip: En boks havregryn i skuffen på jobb. Har en bokshavregryn (med rosin og vanilje) som nødproviant til de dagene man tror man dør av sult før lunch :)

Jeg har det, men jeg vil ikke spise så mange kalorier så tett oppmot lunsj når jeg allerede har spist frokost.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Kårer mamma til mother of the year<333

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Nei for satan det var ei som misforstå har jeg sagt!! Har aldri sagt jeg hater de hør mine ord idg er jeg sint vær forsiktig

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Forstår ikke hva som er galt med dere hvordan føles det å være tidenes største amøber hele verden kan dø

• Liker 2
Skrevet

Forstår ikke hva som er galt med dere hvordan føles det å være tidenes største amøber hele verden kan dø

Pust dypt inn og ut mens du teller til ti. Du trenger det.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Blir bare sintere avd et

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Er ikke sint på internett bare sint på brukerene

Dokt hate the game hate the players!!!!

• Liker 1
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Oh rly mr.smart;OOOOOOOOO

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her eskalerte ting fort, ingen grunn til å bli sint på internett. La heller internett bli sint på deg!

Der var et fjes (nick) jeg ikke har sett før. Velkommen til kaféen skal du være. Servering av kaffe og kake fra klokken 10:00 til 14:00. :) Endret av Therawyn
Skrevet

Stemmer nok det Therawyn :) Takk, har vært luskende rundt her i mange år, riktig alder for kafé besøk nå.

Hehe. Tør jeg spør hvilken alder det er? :p Jeg har besøkt kaféer siden jeg var liten, så såvidt jeg vet er det ikke noen aldersgrense.
Skrevet

Hehe, starten av 20årene. Nettopp påbegynt studiene, er vel da man tilsøker kafeer? (Utenom morspermisjon eller om man er forfatter.)

Ikke noen grense, bare mer passende kanskje?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...