Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjør du vel ikke..du og pappkasse kommer for evig til å late som dere skal treffes "neste helg" eller "neste uke", men aldri gjør det.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Hallo tror kanskje jeg er halvt hjernedau elns

Skulle gå ut så oppdager jeg at bilnøkkelen og husnøkkelen min står i døra på utsiden og har stått der siden 21 igår kveld:)))))))))) fikser ikke livet

Skrevet (endret)

Det har jeg også gjort. Og plutselig ringer noen på døra for å si at jeg har glemt nøkkelen i låsen. Jeg har hvertfall ærlige naboer.

Endret av Bytex
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Er glad ingen merket det før meg

Verste er at jeg sjekket flere ganger om døren vR låst før jeg la meg:(

Skrevet

Ja, tenk om en stor neger bare står inne på soverommet ditt midt på natta, du våkner og han sier "Du jeg skulle bare si du har glemt nøkkeln i døra her er den hadetbra"

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Hadde begynt å hylgrine fyfasan

Gikk bra med strømmen den har ikke gått i helga!!

Skrevet

Folk flest gir egentlig beng i om nøkler står i dører eller ligger igjen på bakken, og er i grunn ganske ærlige av seg. Det være seg i byen eller på landet.

Har du bodd i byen noengang da ? Trondheim teller vel knapt som by engang.

Skrevet (endret)

Hehe, din frekkas.

Jeg jobber på norsk tid, selv om jeg bor i filippinene. Altså er jeg oppe hele natta.

Vil også påpeke at jeg er 192 cm høy, så de 120 kiloene er godt spredt utover. Er ikke såååå feit.

Endret av Skurupu
Skrevet

Hehe, din frekkas.

Jeg jobber på norsk tid, selv om jeg bor i filippinene. Altså er jeg oppe hele natta.

Vil også påpeke at jeg er 192 cm høy, så de 120 kiloene er godt spredt utover. Er ikke såååå feit.

Er det ikke litt slitsomt å jobbe natt hele tiden da ?

Gjest Bruker-360061
Skrevet

At Steinkjer er mer by enn Trondheim må dere lenger ut på landet med. Det tok meg en sånn 10 minutter å gå til hotellet fra konsertarenaen som var en idrettsarena eller noe. Steinkjer er ikke rare byen.

Skrevet (endret)

Hehe, din frekkas.

Er det ikke litt slitsomt å jobbe natt hele tiden da ?

Jobber 14-23. Det går helt greit. Er i sengs rundt 04, og står opp 12.

Synes faktisk det er bedre enn å jobbe på dagen. Jeg hater å stå opp tidlig. I min gamle jobb måtte jeg opp 05:30 for å rekke toget som gikk 06:02. Dét var slit, det.

Endret av Skurupu
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...